צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שוק פראטונאם בבנגקוק

    השוק הסיטונאי של בנגקוק

    שוק פראטונאם הוא שוק מרכזי בבנגקוק שמוכר בגדים, נעליים ואביזרי אופנה במחירים סיטונאיים. היכנסו לסמטאות הקטנות ולרחובות הקטנים והעמוסים ותמצאו את עצמכם באמצע מבוך בגדים. המחירים זולים מאוד, ורוב החנויות מציעות מחירים קמעונאיים עבור פריטים בודדים.

    ממוקם בצומת הכבישים ראטצ'אפרופ ופאצ'בורי (ליד מלון אמרי ווטרגייט בנגקוק), השוק הסיטונאי של פראטונאם מלא בחנויות זעירות ודוכנים הנשפכים על המדרכות ומשתרעים עד מגדלי באיוקה I ומגדלי באיוקה II על ראטצ'פרארופ סוי 3.

    נקודות עיקריות של שוק פראטונאם

    יותר מחוויית קנייה, השוק מציע טבילה באורח החיים המקומי – רוכלים העובדים במכונות התפירה שלהם, אורזים ופורקים הזמנות, מושכים עגלות במעלה ובמורד המעברים הצרים וצועקים רכילות זה על זה מחוסר שום דבר טוב יותר. לעשות. הוא מציע הצצה ברורה לאיך היו קניות לפני הגעתם של קניונים ממוזגים.

    חנויות ודוכני דוכנים בשוק פראטונאם מציגים כל מיני בגדים, החל ממכנסיים קצרים, חולצות טריקו, שמלות ערב רשמיות, חליפות, מעילי חורף ועד תלבושות ותלבושות מוזרות. בקטע הקרוב יותר לדרך פצ'אבורי יש ריכוז גדול של שמלות מהודרות ותלבושות רקומות (חשבו על פאייטים, נוצות וחרוזים).

    עמוק יותר, קרוב יותר למגדל Baiyoke I, הקולקציה הופכת פחות מפוארת אך מתאימה יותר ללבוש יומיומי. אופנה מודרנית, כגון ג'ינס, ביקיני, חולצות מצחיקות ומכנסי ספארי נמצאים במעברים ממש מול הכניסה למלון.

    מול שוק פראטונאם, מגדל Baiyoke I מציע 5 קומות של בגדים דומים וקומץ טוב של חנויות המוכרות אביזרים כגון תיקי עור, חגורות, תכשיטים מלאכותיים, נעלי נשים וכובעי בייסבול. הבניין ממוזג, מה שהופך אותו לבריחה נעימה מחום הצהריים.

    טוב לדעת על שוק פראטונאם

    שוק פראטונאם מכוון לקונים בעלי הכנסה נמוכה עד בינונית, וכמו שווקים חיצוניים אחרים בבנגקוק, המחיר משקף את האיכות. חנויות מציעות מחירים סיטונאיים כאשר אתה קונה 3 חתיכות או יותר, אם כי קניית חתיכות בודדות לא יעלה לך הרבה יותר. נוסף על כך, התמקחות מקובלת, אם כי כמעט ולא צריך – הפריטים כבר זולים מאוד.

    כמה כללי אצבע: אין החלפה, אין ניסיון ואין החזר כספי. כשאתה רואה פריטים ממותגים, צפה, במקרה הטוב, לחיקויים.

    השוק עצמו פתוח 24 שעות ביממה, אך הדינמיקה שונה לאורך כל היום. חנויות קמעונאיות פתוחות בסביבות 10: 00 בבוקר עד 9: 00 בערב, אבל זה עשוי להשתנות. עבור מבקרים וקונים, הזמן הטוב ביותר ללכת הוא בין השעות 11:00-20:00.

    שוק פראטונאם בבנגקוק

    מקום: פטצ'אבורי רואד, ראטצ'תווי, בנגקוק 10400, תאילנד