צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    גן החיות והפארק של ספארי וורלד


    פארק ספארי פתוח מדהים ופארק ימי ליד בנגקוק

    עולם הספארי ליד בנגקוק הוא גן חיות למי שלא אוהב גני חיות… כמובן, כמו כל פארק בעלי חיים, יש לו כמה צדדים טובים וכמה צדדים לא כל כך טובים, אבל לבעלי החיים כאן בהחלט יש כמות עצומה של מקום שבו הם יכולים לשוטט חופשי.

    נפתח מאז 1988, ספארי וורלד מחולק ל-2 אזורים נפרדים. השטח הפתוח של הספארי הוא המקום בו תוכלו לנסוע ברכבכם או באוטובוס הפארק. גן החיות הפתוח הוא כמעט 200 דונם ופארק הציפורים כ-72 דונם. הפארק הימי הוא יותר גן חיות מסורתי הכולל מופעים רבים, המון דוכני אוכל ושפע של חנויות מזכרות.

    חווית הספארי בספארי וורלד

    פארק הספארי באוויר הפתוח הוא המקום בו תוכלו ליהנות מנסיעה מרשימה של 8 ק"מ באזור בו בעלי חיים משוטטים בחופשיות ושבו אנשים בכלי רכב פשוט נסבלים. החלק הראשון הוא ביתם של מינים רבים של אוכלי עשב: זברות, גמלים, אנטילופות, צבאים, קרנפים וכמות מדהימה של ציפורים גדולות כגון יענים, שקנאים, עגורים וגוזלי מאראבו ליליים.

    בזמן נהיגה, אתה יכול לעצור את המכונית שלך ככל שתרצה להעריץ את התצוגה הגדולה הזו של בעלי חיים, אבל תצטרך לכבד כמה כללים פשוטים: סע לאט, אל תאכיל את החיות ואל תצפור או תשמיע רעשים חזקים. אתה יכול אפילו לפתוח את החלונות שלך כל עוד אתה לא יוצא מהרכב.

    יתר על כן, כמות מדהימה של ג'ירפות משוטטות בחינניות באזור ההאכלה, כביכול העדר הגדול ביותר בעולם. זו חוויה שונה מאוד לנהוג באמצע בעלי חיים חופשיים ובריאים, שכמובן לא מקדישים תשומת לב רבה למבקרים אנושיים. השממה של עולם הספארי היא לא משהו שהייתם מצפים לו כל כך קרוב לעיר גדולה ומטורפת.

    מצב הרוח משתנה מעט כשמגיעים לכמה שערי מתכת מסיביים ומעליהם מגדל תצפית ביטחוני שמזכיר לכם בקלות את הכניסה לפארק היורה.

    לפני פתיחת השער הראשון, קול מזמין בחוזקה את המבקרים להיכנס למכוניותיהם ולסגור את כל החלונות, ואז רק השער הראשון מתגלגל לאט הצידה וכלי רכב יכולים לעבור לאזור בטיחות. ברגע שהשער האחורי נסגר בבטחה מאחוריך, השער שלפניכם מתחיל להיפתח ואתם עשויים להיכנס למאורת הטורף.

    למרות שאתם יודעים שבעלי חיים ניזונים היטב ונראה שהם מנמנמים בצל העץ, מתגלגלים בעשב או אפילו מתרחצים (נראה שהנמרים אוהבים להתרחץ), אינכם יכולים להישאר אדישים לגודלם של הנמרים, האריות ושחור ההימלאיה המסיבי. דובים

    פה ושם מכוניות אבטחה מוסוות מבטיחות שאף אחד לא יסתבך בצרות, ברצון או שלא, והשלטים מציינים בבירור ש'אם יש לך תקלה ברכב, אל תצא: צפירה ועזרה תישלח אליך'. בהתחשב בכך שהנמרים הקטנים ביותר מכם גבוהים מכם וכנראה פי שניים ממשקלכם, הרעיון של לעמוד מול אחד מהם מפחיד מספיק… שלא לדבר על לברוח מאחד. שימו לב שהזמן הטוב ביותר לבקר בגוב האריות הוא בבוקר, כאשר מביאים אוכל לחתולים, ומוציאים אותם מהשגרה העצלה שלהם.

    דגשים נוספים בספארי וורלד בנגקוק

    לאחר שתסיימו עם פארק הספארי, תוכלו ללכת לעולם הים, שהוא יותר גן חיות מסורתי שהתמזג לפארק שעשועים ענק עם מופעי בעלי חיים רבים. בדוק את לוח הזמנים בכניסה מכיוון שיש לא פחות מ -7 מופעים, כולל מופע הפילים הבלתי נמנע.

    מופעים אחרים המתקיימים באמפיתיאטרון ענק כוללים את ציפור, אריה הים, דולפין ומופע האיגרוף התאילנדי השנוי במחלוקת אורנגאוטן, שאולי אינו לטעמם של מבקרים מבוגרים, אך אהוב לעתים קרובות על ידי ילדים. פחות מרשים הוא Egg World, 'מרכז גילוי הביצים היחיד בתאילנד' כפי שכתוב מול בניין לא כל כך פופולרי שמציג בגאווה את הביצים. ביצים.

    מכיוון שספארי וורלד רוצה להיות יותר מסתם פארק חיות, תוכלו גם לצפות במופע פעלולים של בוקרים מערביים או במלחמת הריגול העוד יותר לא מתאימה, מופע דמוי הוליווד עם פיצוצים כל כך חזקים שתוכלו לשמוע אותם ברחבי גן החיות. חלק מהאזור הפחות מתוייר של גן החיות מכיל מחסה לדגים גדולים להפליא, שיכולים להיות באורך של יותר מ -2 מטרים.

    אל תחמיצו את האטרקציה הטובה ביותר בגן החיות: פלטפורמת האכלת הג'ירפות שבה תוכלו להאכיל בננות לענקים הידידותיים האלה – ואולי ללקק אותן עם לשונותיהם השחורות הארוכות והדקות. בהחלט תמונה יוצאת דופן לקחת בחזרה הביתה.

    למרות כמה מהאטרקציות ה'לא כל כך' ידידותיות לבעלי חיים, ספארי וורלד הוא מועדף מאוד על משפחות וילדים, תאילנדים ותיירים כאחד, ודרך נהדרת לבלות את היום הרחק מהעיר, כמו גם לחלוק עם הילדים את ההנאה הנדירה של להתקרב באמת לבעלי חיים מדהימים.

    גן החיות והפארק של ספארי וורלד

    רחוב: 99 Panya Intra Road, סמוואטאוואנטוק, קלונגסמווה, בנגקוק 10510, תאילנד

    מקום: הספארי: מדי יום בין השעות 9:00-17:00 הפארק הימי: מדי יום בין השעות 9:00-18:00

    מספר מודעה: +66 (0)2 914 4100