צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קניון אייקון סיאם בבנגקוק

    קניון בבנגקוק ריברסייד

    קניון אייקון סיאם נקרא "אם כל הקניונים", עם 500 חנויות ו-100 מסעדות מיותר מ-30 מדינות שונות. אייקון סיאם, שפותחה על ידי אותם טייקונים שמאחורי סיאם פאראגון ו-EmQuartier, מציעה מותגי יוקרה, שוק צף מקורה, גלריה לאמנות, חלל תצוגה ומיקום יפהפה על גדת הנהר עם נוף למרכז בנגקוק.

    ממוקם בצד תונבורי של נהר צ'או פראיה, אפשר להגיע לאייקון סיאם על ידי BTS לתחנת Saphan Taksin ולפנות למזח, שם ניתן לקפוץ על מעבורת נהר חינם. אפשר גם ללכת לתחנת Krung Thon Buri ולקחת אוטובוס הסעות חינם (הדרך קצת יותר מהירה, אבל הרבה פחות מרשימה).

    נקודות עיקריות בקניון סיאם

    אייקון סיאם מציעה 6 קומות של קניות. מותגי אופנה תופסים את 3 הקומות הראשונות, עם שילוב של מותגי קז'ואל כמו H&M ויוניקלו, כמו גם חנויות מעצבים תאילנדיות ואופנה עילית בינלאומית. לאופנה יוקרתית, לכו לאגף Icon Luxe בקומה 1, המאכלס בוטיקים אקסקלוסיביים כמו הרמס, דיור ולואי ויטון.

    עבור רוב האנשים, 2 אפשרויות הקניות המעניינות ביותר הן חנות הכלבו Takashimaya מיפן וחנות אפל מארה"ב. שניהם בלעדיים ארצית לאייקון סיאם. Takashimaya הביא מותגים יפניים רבים לבנגקוק בפעם הראשונה, יחד עם כמה הצעות אוכל טעימות. חנות אפל עם חזית הזכוכית היא מגניבה ומרווחת, עם אגף חיצוני ענק המציע נופים מרהיבים של מרכז העיר Bangkok.As, תמצאו מדורים המוקדשים לילדים, כלי בית, טכנולוגיה, בנקאות ופנאי.

    אל תחמיצו את סיאם סוק (Siam Souk), השוק הצף בקומת הקרקע, שבו יש מאפיינים מרשימים כמו מקדשים, סירות ארוכות זנב וביתנים תאילנדיים. תוכלו ליהנות מחטיפים תאילנדיים מסורתיים, לקנות עבודות יד אזוריות ובאופן כללי לקבל את חווית השוק הצף מבלי לעזוב את הקניון. יש גם מופעי תרבות תאילנדית ומכוני מסאג'.

    מה אוכלים בקניון אייקון סיאם בבנגקוק?

    בין אם אתם מחפשים חטיף מהיר או ארוחת גורמה, מגוון המסעדות המרשים של אייקון סיאם יעזור לכם. המנות האהובות כוללות את מנות פירות הים התאילנדיות המעולות המוגשות במסעדת Taling Pling, את אטריות הבקר המפורסמות של Nuerkoo, ואת העוגות המענגות ב-Coffee Beans by Dao.

    עבור משקאות וחטיפי בר, גשו לגן הבירה HOBs שבקומה ה-6. באוויר פתוח, יחד עם רוח נהר נעימה. למשהו אלגנטי יותר, בחרו בבר הטרסה השכן Tasana Nakorn. הקומה העליונה של אייקון סיאם היא מוזיאון מרשים עם כמה חדרים של עתיקות תאילנדיות שאחרת הייתם מוצאים רק במוזיאונים בעיר העתיקה.

    שביל הנהר המהיר הוא עוד תכונה מנוצלת היטב באייקון סיאם. הקישוטים מתעדכנים כל הזמן כדי לשקף את העונה, יחד עם מייצגי מים מרשימים לבידור הקהל. במהלך חגיגות גדולות כגון לוי קראתונג או ערב השנה החדשה, הבידור של אייקון סיאם כולל מופעי אור מולטימדיה שניתן לראות ממרחק של כמה קילומטרים.

    קניון אייקון סיאם בבנגקוק

    מיקום: 299 Charoen Nakhon Rd , קלונג טון סאי, קלונג סאן, בנגקוק 10600, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-22:00

    טלפון: +66 (0)2 495 7000