צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    רויאל סיטי אווניו בנגקוק


    רויאל סיטי אווניו (Royal City Avenue) – הידועה יותר בשם RCA – היא מוקד סצנת המועדונים של בנגקוק. זהו אזור חיי לילה המיועד באופן רשמי, כך שתוכלו להיות בטוחים לחגוג 7 לילות בשבוע. מפעלי המועדונים עמוסים מדי לילה ובסופי שבוע הם נדחפים לתפוסה מלאה. יש כל כך הרבה אפשרויות לבליינים ב- RCA, עם תקליטנים בינלאומיים והופעות חיות של אמנים מקומיים פופולריים והכל בלילה אחד. RCA מופרד ל -4 בלוקים: בלוק A הוא הקרוב ביותר לדרך ראמה 9, ובקצה הנגדי, בלוק D מוביל לדרך פטצ'בורי (Petchburi Road), שבשתיהן יש תחנות רכבת תחתית MRT.

    אפילו באמצע השבוע, RCA מתעסקת. עם זאת, בסופי שבוע הוא מוצף בחוגגים צעירים לבושים ללא דופי, בעיקר תאילנדים ובסוף שנות העשרה או תחילת שנות העשרים לחייהם. האווירה צעירה, מצב הרוח חסר דאגות, ועם הרבה ביטחון, אתה יכול להרגיש בטוח לחגוג את הלילה. פשוט עקוב אחר המדריך שלנו למועדונים והברים הטובים ביותר ב- RCA בנגקוק.


    1. לייב ארנה RCA

    מדגיש:

    • חיי לילה

    Live Arena RCA נפתח מעת לעת לאירועים מסוימים, המתקיימים כיום בערך פעם בשבוע. מבחינה מוזיקלית, זה מאוד EDM וממוקד בית – הם כבר קיבלו בברכה הרבה תקליטנים בינלאומיים גדולים כמו 2ManyDJs, פריץ קלקברנר, איב V ומונבוטיקה.

    מועדון Live RCA שם דגש על המוזיקה, כלומר מערכת סאונד מרשימה ותאורת לד, והכי חשוב – רחבת ריקודים ענקית שמתמלאת במהלך האירועים המיוחדים שלהם. ממוקם ליד הכניסה לדרך Patchebury של RCA, לפקוח עין על אירועים מיוחדים במדיה החברתית.

    מקום: RCA Alley , קוואנג באנג קאפי, קהט חואי קוואנג, בנגקוק 10310, תאילנד

    פתיחה: תלוי באירוע

    טלפון: +66 (0)86 860 0808

    2. מלו צהוב

    מדגיש:

    • חיי לילה

    יותר מועדון מוזיקה ואולם קונצרטים קטן מאשר בית מסיבות, מלו צדוב הוא המקום ללכת אליו כדי לפגוש חובבי מוזיקה בעלי דעות דומות – וללגום כמה בירות או לבחור בקבוק מרשימת היינות המרשימה שלהם.

    המקום הפאנקי שומר על לוח הזמנים שלו אקלקטי ומגוון, ומקבל בברכה את כל ז'אנרי המוזיקה, אם כי יש דגש חזק על ג'אז. הג'אם סשנים החיים הם המהנים ביותר, מכיוון שהם מפגישים מופעים ספונטניים בין אמנים מקומיים ובינלאומיים.

    מקום: RCA Alley , קוואנג באנג קאפי, קהט חואי קוואנג, בנגקוק 10310, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שבת משעה 18:00 עד 02:00 (סגור בימי ראשון)

    טלפון: +66 (0)2 641 4283

    3. אוניקס בנגקוק

    מדגיש:

    • חיי לילה

    אוניקס הוא אחד המועדונים הגדולים והמרשימים ביותר במכה של RCA (רויאל סיטי אווניו), עם דגש על מוזיקת האוס כבדה בס ו-EDM. מחיר הכניסה הוא בסביבות 300 באט עם משקה חינם.

    במבט ראשון, אוניקס עוקבת אחר הסגנון של המועדון שהוקם בסמוך – כביש 66. אבל מועדון הלילה הזה מוותר על מסיבות היפ הופ ופופ סטנדרטיות לטובת מדיניות מוזיקה חזקה יותר של מוזיקת ריקודים. הוא מתנדנד בין רמיקסים של להיטים ווקאליים לקטעי האוס וטכנו אינטנסיביים יותר. אוניקס הוא בדרך כלל המקום האחרון לסגור ב- RCA בנגקוק.

    מקום: RCA Alley , קוואנג באנג קאפי, קהט חואי קוואנג, בנגקוק 10310, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 21:00-14:00.

    טלפון: +66 (0)81 645 1166

    4. כביש 66

    מדגיש:

    • חיי לילה

    מועדון הלילה Route 66 בשדרות רויאל סיטי (RCA) זכה למעמד אגדי בבנגקוק בזכות המסיבות הפרועות שלו, ונראה שכולם בעיר עברו דרך דלתותיו בשלב זה או אחר. מועדון הלילה הענק הזה, הפתוח 7 לילות בשבוע, מנסה לספק את כל הטעמים המוזיקליים. הכניסה חופשית לאזרחי תאילנד ו־300 באט (או יותר) לזרים, אך ניתן לפדות אותה עבור משקאות בכניסה.

    מיקום: 28 New Petchaburi Rd , באנג קאפי, חואי קוואנג, בנגקוק 10310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 20:00-02:00.

    טלפון: +66 (0)81 440 9666

    5. טקסורה

    מדגיש:

    • חיי לילה
    • אוכל

    Taksura הוא בר בירה פופולרי שפוקד אותו קהל סטודנטים בעיקר שמחפש לשתות כמה בירות עם חברים. העץ החשוף, עיצוב הווינטג' ולהקת העטיפה האקוסטית מעניקים לו אווירת קאנטרי פאב.

    ליוו את מגדל הסינגה שלכם עם מגוון טעים של מנות תאילנדיות, כגון חזיר בגריל ומרק טום יאם. Taksura הוא אחד הברים הגדולים והעמוסים ביותר ב- D Block של RCA, קרוב לכניסה לדרך פטצ'אבורי. הבירות כאן הרבה יותר זולות מאשר במקומות אחרים ב- RCA, מה שהופך אותו למקום טוב לתדלק לפני שאתה מכה את המועדונים במורד הרחוב או בזמנים שבהם אתה רוצה לשוחח בלי לצעוק לתוך האוזן של מישהו.

    מקום: RCA Alley Block D , קוואנג באנג קאפי, חואי קוואנג, בנגקוק 10310, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 18:00-01:00.

    טלפון: +66 (0)2 203 0972

    6. ת'ה ביטלאונג'

    מדגיש:

    • חיי לילה

    אחד המקומות הטובים ביותר ללכת על היפ הופ אמיתי ומוזיקת ראפ בבנגקוק, לחפש את הדגל בסגנון גרפיטי מעל ThaBeatlounge. זהו מועדון קטן, טרנדי, אך מעל לכל, ידידותי ב- RCA. מעריצי היפ הופ מביאים אוספי תקליטים משלהם ומדגימים בתורות את הטריקים שלהם על הפטיפון, בעוד הראפרים מוזמנים לעלות על המיקרופון. הקהל מקרין אווירה טובה, בעזרת מחירי המשקה הסבירים. מי שמחפש את סצנת ההיפ הופ האמיתית בבנגקוק חייב לבדוק את ThaBeatlounge.

    מקום: RCA Alley Block C , 26 Bang Kapi , חואי קוואנג, בנגקוק 10310, תאילנד

    פתיחה: תלוי באירוע

    טלפון: +66 (0)89 886 5665

    7. השוק הגאה בבנגקוק

    מדגיש:

    • חיי לילה
    • רגלי קניות
    • אוכל

    שוק גיי (Gay Market) מציע מבחר מעניין של אוכל, קניות ובידור. מגוון מאכלי הרחוב הוא גולת הכותרת האמיתית, עם מבחר רחב של מנות נודלס ידידותיות לארנק, מקלות קבב ותבשילי קארי תאילנדיים, לצד מנות יוקרתיות יותר כמו סרטנים טריים, סטייקים ומתלים של צלעות – יש אפילו בר צדפות. למעשה, פירות הים כאן מובאים ישירות ממחוז סוראט תאני מדי יום, כך שתדעו שהם טריים.

    חלק מהדוכנים מציעים תפריט של מנות פיוז'ן, כגון מיני פיצות וקינוחי קרח מגולחים בסגנון קוריאני, הפופולריים למדי בקרב המקומיים. מגוון החטיפים והפינוקים המוצעים הופכים את זה ממש כיף לשוטט בין הדוכנים ולכרסם לאט במשך הלילה (אם כי, אם אתם ממש רעבים, אתם יכולים פשוט לשבת וליהנות ממדף מפלצתי באורך מטר אחד של צלעות חזיר).

    מקום: Rama IX Rd , באנג קאפי, חואי קוואנג, בנגקוק 10310, תאילנד

    פתוח: חמישי-שלישי 16:00-01:00 (סגור בימי רביעי)

    טלפון: +66 (0)80 997 8199

    8. אזור ראטצ'אדאפיסק

    מדגיש:

    • חיי לילה

    מכוני מסאג' פזורים לאורך כל דרך Ratachadapisek ומספקים בעיקר למקומיים שירות מלא. שלטי הניאון הנוצצים והנוצצים אומרים באופן אמין שאי אפשר לפספס אותם. ואז יש את קברט כיפת הזהב (מול סוי 6), המציע מופעי ליידי בוי 4 פעמים ביום.

    ראטצ'אדה היא גם אחד הסודות השמורים ביותר בבנגקוק אחרי רדת החשיכה – מקום שבו מקומות שתייה רועשים ומוארים באור ניאון מתאימים למקומיים חובבי הוויסקי שרוצים לבלות בעיקר עם חבריהם. חלק גדול מהאקשן מתרחש בתוך מקבץ צפוף של פאבים, ברים ומועדונים למוזיקה שנמצאים ב-Ratchada Soi 4. ללא דמי כניסה, זהו מקום נהדר לבר – דילוגים, אבל זה יכול להיות עסוק בטירוף, במיוחד בסופי שבוע.

    מחירי המשקאות סבירים מאוד וחלק מהמקומות נסגרים מאוחר יותר מרוב המקומות בבנגקוק (אם כי ייתכן שתצטרכו לקנות בקבוק ויסקי כדי להשתתף). כדאי לזכור כי זרים עשויים להרגיש משהו מוזר כאן, אם כי המקומיים יגרמו לך להרגיש לא פחות מאשר בברכה. 9

    מידע שימושי אודות RCA בנגקוק

    מדגיש:

    • חיי לילה
    • עם כל כך הרבה מקומות לבדוק ב- RCA בנגקוק, כדאי לציין שכל המועדונים מנפיקים לאורחים חותמת עם הכניסה. זה מאפשר לך להיכנס ולצאת שוב לאורך כל הלילה.
    • בימים עברו, RCA היה מגנט ידוע לשמצה עבור בני נוער קטינים, ולכן נדרשת תעודת זהות. כל המועדונים יבקשו ממך זאת, ללא יוצא מן הכלל.
    • בכביש 66 ובאוניקס יש גלאי מתכות והם יחפשו בתיקים עם הכניסה.