צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    האיים הטובים ביותר ליד בנגקוק

    הפסקות האי הטובות ביותר בבנגקוק

    האיים היפים האלה ליד בנגקוק נמצאים כולם במרחק של כמה שעות נסיעה (ושייט מהיר בסירה) מהבירה התאילנדית, ומציעים מפלט טרופי נוח כשאתם רק רוצים להתרחק מכל זה אבל עדיין רוצים להיות במרחק נגיעה מהעיר. עיר גדולה.

    בעוד שתאילנד מפורסמת בחופים החוליים הלבנים שלה ובגן העדן הטרופי שלה, רוב האיים המפורסמים יותר נמצאים דרומה יותר, והדרך היחידה להגיע לשם היא בטיסה או לבלות יום שלם בדרכים. עם זאת, עם מבחר האיים הטובים ביותר ליד בנגקוק, אתה אף פעם לא רחוק מדי מחוף גלויות זה (כמו גם אפשרות אחת קצת יותר יוצאת דופן שכללנו).

    1. קו סאמד

    220 ק"מ, 4.5 שעות

    טוב עבור:

    • משפחות
    • תמונה

    קו סאמט (Koh Samet), המפורסם בקרב התאילנדים בזכות היותו מקום המסיבות של בני נוער וסטודנטים בסופי שבוע, הוא ללא ספק האי הכיפי ביותר ליד בנגקוק. למרות זאת, זה לוקח קצת יותר זמן ומאמץ להגיע לשם, כלומר זה כנראה לא נופל לקטגוריה של טיול יום.

    מלבד תאילנדים צעירים ורווקים שאוהבים לחגוג, האי מתהדר בשפע של חופים לבנים – לא קרובים לעין כמו האיים בדרום תאילנד, אבל שוב, אתם נמצאים רק כמה שעות נסיעה מבנגקוק. קו סאמד הוא גם האי היבש ביותר במדינה כולה, מבחינה סטטיסטית, ונהנה ממיקרו אקלים משלו שנמלט מתקופות ממושכות של גשם גם בעונה הגשומה. צפו שהמלונות, הברים והמועדונים של קו סאמט יתמלאו בסופי שבוע.

    הגעה: סעו באוטובוס מאקאמאי או מאנדרטת הניצחון בבנגקוק למזח באן פה בריונג (3.5 שעות). סירת מנוע מהירה (20 דקות) או מעבורת יוצאות מדי שעה (שעה) וייקחו אתכם ישירות לחוף הים.

    לינה בקו סאמד נעה בין בונגלוס 2 כוכבים לאתרי נופש בדירוג 5 כוכבים.

    קו לארן השני

    140 ק"מ, 3 שעות

    טוב עבור:

    • משפחות
    • זוגות

    מטיילים רבים בבנגקוק מוצאים את עצמם פונים לפטאיה בחיפוש אחר שמש, ים וחול. אבל לעתים קרובות הם נותרים מאוכזבים מהיעדר חולות לבנים וטהורים במרכז העיר הראשי. הפתרון הטוב ביותר, אם תרצו לטעום גן עדן טרופי, הוא לקפוץ על סירה לקו לארן הסמוך. האי המכונה לעתים קרובות אי האלמוגים, הוא כנראה האי הטוב ביותר ליד בנגקוק מבחינת החופים והמתקנים עם החול הלבן והרך, כמו מסעדות וספורט ימי.

    קל להגיע לקו לארן, ותוכלו אפילו לצאת לטיול יום מבנגקוק אם תקומו מספיק מוקדם. מסעדות מאכלי הים מחבקות את קו החוף הציורי בצד המזרחי, ותמיד תוכלו לקחת מונית Songthaew לחוף המערבי השקט (והיפה יותר) להפסקה מהמוני סוף השבוע.

    איך מגיעים: סעו באוטובוס מ-Ekkamai או מאנדרטת הניצחון לפטאיה. מעבורות סדירות יוצאות ממזח באלי האי (Bali Hai) בפטאיה אל קו לארן (Koh Larn), והנסיעה אורכת כ-50 דקות. סירות מנוע מהירות זמינות ואורכות מחצית מהזמן.

    לינה: קו לארן קטן ולא מפותח במיוחד, ובכל זאת ישנם 2 מקומות איכותיים לשהות ליד החוף באתר הנופש Xanadu Beach ובאתר הנופש Lareena Resort By The Sea.

    3. קו סי צ'אנג

    110 ק"מ, 2.5 שעות

    טוב עבור:

    • משפחות
    • תמונה

    קו סי צ'אנג, או סיצ'אנג, הוא האי הקרוב ביותר לבנגקוק. הוא מקבל את חלקם ההוגן של מבקרים מקומיים וזרים, שעושים בעיקר טיול יום או טיול בסוף השבוע מבנגקוק או פטאיה הסמוכות.

    חובבי החופים אולי לא יתפוצצו מאיכות החול בקו סי צ'אנג, אבל מה שחסר לו בחופים חוליים, הוא בהחלט מפצה על אווירת כפר הדייגים הקסומה שלו, כמו גם שפע של ביקורים במקדשים קטנים, שבילי ג'ונגל מבודדים, אזור נמל תוסס והזדמנויות לשנורקלינג. . אפשרויות האכילה כאן זולות וטעימות, כאשר המנה לבחירה היא כמובן דג בגריל או דיונון.

    הגעה: סעו באוטובוס מתחנת האוטובוסים אקאמאי בבנגקוק לסרי ראצ'ה (שעתיים). המעבורת יוצאת מהמזח הראשי של סרי ראצ'ה מדי שעה (40 דקות). לחלופין – ובנוחות רבה יותר – אפשר לחקור את קו סי צ'אנג עם טיול יום מפטאיה.

    לינה : אפשרויות הלינה באי בסיסיות מאוד. רובם מגיעים לכאן במהלך היום כאשר הם שוהים באחד המלונות היוקרתיים יותר בפטאיה.

    4. חריץ קו

    10 ק"מ, 45 דקות

    טוב עבור:

    • תקציב
    • משפחות
    • תמונה

    האי הקטן קו קרט שוכן בנהר צ'או פראיה. גודלו 2 ק"מ על 1 ק"מ, הוא מפורסם עבור שבטי מון אשר אכלסו את האי הזה מאז שהוא נוצר במאה ה -18 במהלך בניית תעלה.

    לא תמצאו חופים בתוליים ומי טורקיז המלטפים את החוף בעדינות, אבל האי הוא עדיין טיול־יום כדאי לברוח מהבירה. רק 20 ק"מ מחוץ למרכז העיר, קו קרט (Koh Kret), ללא מוצא לים, מציע הצצה לאיך שבנגקוק נראתה פעם, עם שפע של ירק, שבילים מאולתרים ודיור עץ רעוע.

    הגעה: קחו מונית למזח קו קרט וקחו סירה (כדקה). דרך נוספת לחקור את האי הנסתר הזה ליד בנגקוק היא באמצעות סיור אופניים, בו אוספים אתכם מהמלון שלכם ומדריכים אתכם ברחבי האי על 2 גלגלים.

    5. קו קראם יאי

    170 ק"מ, 3.5 שעות

    טוב עבור:

    • תקציב
    • משפחות
    • תמונה
    • הרפתקה

    למרות שהם נמצאים רק כמה קילומטרים מקו החוף של פטאיה, ההגעה לקו קראם יאי הכמעט שומם מרגישה כמו שטיפה בספינה טרופה. אין מלונות, אין מסעדות ואין ברים; זה באמת מבודד ככל שיהיה. הגיאוגרפיה של המקום מנעה כל התפתחות, שכן רוב האי מכוסה בסלעים וצוקים חדים

    המטיילים הנועזים שמגיעים למקום הלא מוכר הזה יכולים ליהנות מהחופים הקטנים, הנקיים והציוריים בלבד. הביאו אוכל ושתייה משלכם. אנא שימו לב כי הגישה מוגבלת בשעות מסוימות בשל תוכנית מתמשכת לגידול צבים.

    הגעה: סעו לסאטאהיפ (צ'ון בורי) מתחנת האוטובוסים אקאמאי בבנגקוק. אין מעבורות לאי, אבל יש הרבה מפעילי טיולים בסאתיפ שייקחו אתכם לקו הראם יאי למשך היום.

    הישארו: אלא אם כן אתם רובינזון קרוזו, הישארו באתר הנופש והספא בוריטרה הסמוך ביבשת.