צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    טיפים לטיול בבנגקוק

    דברים טובים לדעת כשנוסעים בבנגקוק

    הנה כמה טיפים שימושיים לטיול בבנגקוק שאנחנו מקווים שיעזרו לכם לנסוע בקלות יותר לבירה התאילנדית ובסביבתה. לא רק, "אל תדבר עם זרים" או "תסתכל לשני הכיוונים כשאתה חוצה את הכביש", כשאתה מתחיל בחיים – או בעיר חדשה – יש ערימה שלמה של טיפים שכדאי לזכור. אבל אספנו את אלה המעשיים ביותר להלן.

    כתוב בצורה שמטרתה להאיר, לא להאכיל בכפית, הנה הטיפים השימושיים המובילים שלנו לשליטה במטרופולין המרגש הזה, אך בעל הפוטנציאל להחמיר. האם אנחנו עומדים במשימה? כן, אנחנו מאמינים שכן. אנחנו לא זקנים חכמים עם זקנים ארוכים ומקושקשים, אבל אנחנו כן מכירים את בנגקוק. אז תנו לנו לשתף אתכם.

    קבל מפה טובה

    בנגקוק עלולה להיות מבלבלת. שמות הרחובות המשתנים, הנהר המתפתל, הכבישים המהירים למי-יודע-איפה, היעדר שכונות ברורות. לפעמים הכל נראה כאילו חסר כאן תכנון עירוני.

    הפתרון? התחמשו במפה הגונה עם שמות רחובות באנגלית ובתאילנדית. אם בנגקוק היא מבוך מרושע, חשבו על זה כמצפן הנאמן שלכם. מפות Google יכולות לעזור מאוד, אבל לעתים קרובות עדיין תצטרכו לתרגם ידנית כתובות שעדיין מופיעות בכתב תאילנדי.

    חילופי, אבל יפה

    הכלל הראשון של קניות בבנגקוק: אם אין ברקוד או מחיר מוגדר, להתמקח. זה צפוי. עם זאת, במקום לאמץ גישה מתעמתת, נסה את הגישה המנומסת, החייכנית, "מה המחיר הטוב ביותר שלך, חבר שלי?".

    שאפו לשבב כל דבר בין 10-40% מהמחיר הנקוב. ובכל אופן, עזוב אם המחיר לא נעים – לעתים קרובות יותר מאשר לא, אתה נקרא בחזרה למשא ומתן סופי!