צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קניות ברחוב קאוסאן

    איפה לקנות ומה לקנות ברחוב קאוסאן

    רחוב קאוסאן הוא מרכז עולם התרמילאים בבנגקוק והוא מפוצץ בדברים מהנים, דביקים ושימושיים כדי לפוצץ את דעתך. חנויות הנסיעות שלה בכל מקום יכולות לארגן את הנסיעה החוצה, בין אם זה טיסות, רכבות או כרטיסי אוטובוס. החייטים הרבים יכולים להרים חליפה חדה שמוכנה עבורך כשתחזור מהאיים.

    חובה לחוף הים היא קריאה מרתקת, ולמרבה המזל כמה מחנויות הספרים הטובות ביותר בעיר נמצאות ברחוב קאוסאן (Khao San Road). גם יסודות מודרניים אינם מוזנחים: בתי קפה אינטרנט, כימאים, חנויות נוחות, בנקים ובורסות בשפע. הנה מבחר של חנויות, חוויות קנייה ייחודיות ומה תוכלו לקנות בקאו סאן ובסביבתה.

    1. קניות ליליות ברחוב קאוסאן

    מתאים ל: לילה, חיים, שופינג

    מתי הכי כדאי לצאת לקניות ב קאוסאן ? ובכן, אלא אם כן אתה רוצה בסופו של דבר ממורמר נוטף זיעה, אנחנו אומרים ערב. לא רק שזה קריר יותר, אלא שמגוון הדברים המוצעים כאן הופך למסקרן עוד יותר (למעט ימי שני).

    מהערב ואילך, תאילנדים יצירתיים באים ומציגים את מרכולתם בעבודת יד, בדרך כלל אביזרי שיער פאנקיים, חולצות אקזוטיות, חולצות טריקו חד פעמיות ובגדי וינטג'. קרא/י עוד

    2. כל מיני תלתנים מזויפים

    טוב עבור: קונים

    דוכני השוק בדרך פרה סאן הם אקלקטיים ומרגשים כאחד. נדרשות רק כמה דקות של תמרון מסובך על המדרכות הצרות וזרועות המכשולים כדי להבין שכל סנטימטר אחרון של מקום מוקדש למסחר קטן. דוכנים צפופים פזורים לאורך השבילים משני הצדדים ומוכרים כמעט כל דבר שיכול להיכנס לתרמיל: חולצות, סנדלים, מכנסיים קצרים, משקפי שמש, ביקיני, תכשיטים, טקסטיל, תקליטורי מוזיקה פיראטיים ודי.וי.די, כמו גם ישנים. כרזות סרטים תאילנדיות. כמו תמיד, כשאתם עורכים קניות בשווקים של בנגקוק, זכרו להתמקח בצורה סבירה.

    3. עמית אופנה ותפירה

    טוב עבור: קונים

    עמית אופנה ותפירה מייצרת בגדים מעולים בהתאמה אישית במחירים נוחים, ומבלי להתפשר על איכות. הם אפילו ישמרו את המידות שלך עד 5 שנים, שלא לדבר על קבלת הזמנות בדואר מרחבי העולם. עם למעלה מ-20 שנות ניסיון, עמית פאשן מבטיח את שביעות רצון הלקוחות ואת איכות עבודתה.

    מיקום: 67 Khaosan Rd , טלאט יוט, פרה נאקון, בנגקוק 10200, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:00-22:00

    טלפון: +66 (0)2 282 5030

    4. שוק באנגלאמפו

    טוב עבור: קונים

    שוק באנגלאמפו, הפתוח מאז שנות ה-80 של המאה ה-20, מועדף על ידי המקומיים בשל האותנטיות שלו. השוק הוא מקום טוב למצוא בו מוצרים תאילנדיים זולים של כמעט כל דבר, מג'ינסים, חולצות טריקו ועד נעלי ספורט מעוצבות. יש גם מספר חנויות ספרים יד שנייה ובתי קפה אינטרנט הממוקמים בשוק באנגלאמפו ובסביבתו.

    מיקום: 61 Chakrabongse Rd , צ'אנה סונגקראם, פרה נאקון, בנגקוק 10200, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:00-22:00

    5. ג'יימס פאשן אינטרנשיונל

    טוב עבור: קונים

    בקאו סאן יש כמה חנויות המציעות מבצעים טובים על בגדים מחויטים. אבל אם אתם רוצים את החליפה והשמלות שלכם מיוצרות על ידי אחד החייטים הטובים בעולם, לכו לג'יימס פאשן אינטרנשיונל חנות זו בת 4 הקומות נושאת מעל 3,000 מבחר של בדים וטקסטיל איכותיים, כולל פלנלים ואריגים אנגליים, טווידים סקוטיים, קשמיר משובח, גברדינים צרפתיים, משי אנגורה מאיטליה ומשי תאילנדי צבעוני. ג'יימס אינטרנשיונל פאשן ממוקם על דרך סוקותאי בעיר העתיקה.

    מיקום: 439/1 Sukhothai Road, סואנצ'יטלדה, דוסיט, בנגקוק 10300, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9: 00-20: 00

    טלפון: +66 (0)2 668 2993

    6. קשת כסף

    טוב עבור: קונים

    נוסדה בשנת 1981, קשת כסף מתמחה תכשיטים ותכשיטים כסף סטרלינג. מלבד העיצובים הרבים שלה של מוצרי תכשיטי כסף, החנות מקבלת גם הזמנות בהתאמה אישית ומייצרת תכשיטים לפי הזמנה. שירות משלוח או ייצוא ברחבי העולם מסופק.

    מיקום: 269 Khaosan Rd , טלאט יוט, פרה נאקון, בנגקוק 10200, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שבת משעה 10:30 עד 20:30 (סגור בימי ראשון)

    טלפון: +66 (0)2 629 0414

    7. תה קי טה קון

    טוב עבור: קונים

    תה קי טה קון (Tea Ki Tae Kon) מחזיק בדים מרהיבים מאזורי ייצור משי מרכזיים בצפון תאילנד. יש גם מבחר של גלויות מעניינות ומזכרות איכותיות שאינן זמינות במקומות אחרים, הנמכרות במחירים נוחים.

    מיקום: 138 Phra Sumen Rd , צ'נה סונגקראם, פרה נאקון, בנגקוק 10200, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:00-17:00

    עוד באתר

    פוקט למטייל

    אודות