צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    נמל התעופה הבינלאומי סוברנאבומי

    נמל התעופה הראשי של בנגקוק… והגדול ביותר בתאילנד

    נמל התעופה בנגקוק (נמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי) הוא נמל התעופה הגדול ביותר בתאילנד והוא אחד ממרכזי התחבורה המגניבים ביותר בעולם. המתקנים מצוינים ויש טיסות יומיות לכל יבשת. כ-58 מיליון נוסעים נוסעים דרך נמל התעופה סוברנבומי מדי שנה. זוהי נקודת ההגעה הבינלאומית לתאילנד ומרכז תחבורה מרכזי לדרום מזרח אסיה.

    התחבורה לשדה התעופה וממנו מהירה וקלה ואולמות הכניסה והיציאה הראשיים מוארים ומאווררים באופן מסביר פנים. נמל התעופה הבינלאומי של בנגקוק נמצא כ-26 ק"מ מחוץ לעיר. אבל קל להגיע למרכז העיר בנגקוק, בין אם באמצעות קישור לנמל התעופה או במונית – עם זאת, היזהרו מתנועה בשעות העומס של ימי חול.

    נחיתות, המראות ומעברים לשדה התעופה בבנגקוק – למה לצפות

    המראות
    כל ההמראות בנמל התעופה של בנגקוק מטופלות בדלפקי הצ'ק-אין של חברת התעופה בקומה הרביעית. הצ'ק-אין המקומי מתבצע משורות B עד C. שורה A מוקדשת לנוסעי המחלקה הראשונה המלכותית ולנוסעי רויאל סילק של תאי איירווייז. לטיסות בינלאומיות יוצאות, המשיכו לקווים D עד W. היו מוכנים תמיד להגיע לפחות שעתיים לפני המראות הבינלאומיות או שעה אחת לפני ההמראה המקומית.

    המראות ההגעה שלכם לבניין הטרמינל הראשי עשויה להיות דרך שער טרמינל או שער אוטובוס, בהתאם לחברת התעופה ולנתיב הטיסה
    שלכם. עבור שערי אוטובוסים, תועבר למרחק של כמה מאות מטרים מהעלייה (בקומה השנייה), ואילו דרך שערי הטרמינל, ייתכן שתצטרך ללכת לא מעט לפני שתגיע להגירה. יש שפע של מסעדות, חנויות לטלפונים עם כרטיס SIM וכספומטים מחוץ לתפקיד באולם הנוסעים הנכנסים בנמל התעופה של בנגקוק.

    נוסעי
    טרנזיט
    יצטרכו להמשיך לנקודות הצ'ק-אין של חברת התעופה הממוקמות באותה קומה של נמל התעופה בבנגקוק. אם יש לכם שעות רבות פנויות עד הטיסה הבאה שלכם ואתם רוצים להתעדכן בשינה, המשיכו לקומה הרביעית (אל תעברו דרך הגירה) ובדקו את עצמכם בחדרי היום של לואי טברנה ברחבה G. אחרת, תוכלו לגלוש בחנויות הדיוטי פרי או לאכול ארוחה. מטבחים אזוריים רבים זמינים בטרמינל הטיסות היוצאות, בעיקר בזיכיונות.

    קישור הרכבת לנמל התעופה הוא חלופה חכמה לאוטובוסים או מוניות אקספרס בנמל התעופה. שני מסלולי SA Express יכולים להביא אותך לשדה התעופה (או למרכז העיר) תוך 15-18 דקות.

    השכרת רכב בבנגקוק

    לנוחות ובטיחות מרביות במהלך שהותכם בתאילנד, שכרו כל אחד מ-12 סוגי הרכבים בלא פחות מ-12 מיקומים ברחבי תאילנד – כולל משדה התעופה בבנגקוק. כמו כן, אתה יכול לקבל את המכונית שלך נמסר לך ואת הטיסה שלך. זוהי נוחות מקסימלית במינימום מאמץ.

    שירותי הסעות מנמל התעופה סוברנבומי

    שירותי הסעות נוחים, אמינים ובטוחים בבנגקוק מספקים נסיעה נוחה לנמלי התעופה, כמו גם ליעדים מרכזיים אחרים בבנגקוק ומחוצה לה.

    נסיעה אל נמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי או ממנו, הממוקם 30 ק"מ מזרחית למרכז בנגקוק, יכולה להיות נטולת טרחה בעת הזמנת אחד משירותי הלימוזינה האקסקלוסיביים של נמל התעופה. מגוון רחב של לימוזינות ומסלולים זמינים כדי לקחת אתכם לאזורי מרכז העיר וליעדי התיירות שמסביב, כולל פטאיה, הואה הין, צ'ה-אם ופרנבורי.

    בחר את הרכב שלך מתוך מגוון רחב של לימוזינות, החל ממכוניות סדאן יפניות ועד מכוניות יוקרה אירופאיות וטנדרים נוסעים, המתאימים בין 2 ל -8 אנשים. חסוך לעצמך את הטרחה עם ההגעה וצא בקלות דרך אולם הטיסות הנכנסות בשדה התעופה.

    שירותי מסלול מהיר

    שירותי המסלול המהיר מאפשרים לכם להגיע משער ההגעה, דרך ההגירה והמכס ללימוזינה שלכם מבלי לעמוד בתור – ותוך פחות מ-20 דקות!

    עם שירות המסלול המהיר בנמל התעופה Suvarnabhumi, סוכן ייעודי ילווה אותך ואת התיקים שלך משער ההגעה, דרך ההגירה של FAST TRACK – אין צורך לעמוד בתור – והמטען שלך יחכה לך בקצה השני. המכס הוא עוד משב רוח.

    אפשרויות תחבורה אחרות

    שירות ההסעות מ/אל שדה התעופה זמין ללא תשלום לנוסעים הנוסעים בתוך נמל התעופה של בנגקוק. הקו המהיר עובר בין בניין הטרמינל הראשי (שער כניסה 5 של אולמות ההגעה והנחיתות) לבין מסוף התחבורה הציבורית. ישנם 4 קווים מקומיים נוספים שעוצרים סביב נמל התעופה. השירות זמין 24 שעות ביממה.

    מונית
    עם מונה מאולם ההגעה בקומה השנייה, תצטרך לרדת במעלית לקומה הראשונה כדי למצוא את תחנות המוניות המיועדות בשער 4. כל שעליך לעשות הוא לעמוד בתור ולספר לקצין התא את היעד הסופי שלך, ואז נהג מונית ילווה אותך לרכבו. אנא שימו לב כי עליכם לשלם לנהג דמי נימוס נוספים בסך 50 באט, בנוסף לכל דמי האגרה ותעריף המונית הסופי. אם ניקח בחשבון את כל העמלות הללו, זה אמור לעלות לכם בסך הכל 350-400 באט לנסיעה של 40 דקות למרכז בנגקוק. השירות זמין 24 שעות ביממה.

    אוטובוס אקספרס לנמל התעופה
    איירפורט אקספרס אוטובוס, עם מחיר קבוע של 150 באט, הוא כנראה העסקה הטובה ביותר אם אתם נוסעים לאחד היעדים לאורך 4 המסלולים הזמינים: דרך סילום, דרך סוקומוויט, דרך קוואסאן ותחנת הרכבת הואלאמפונג. הנסיעה אמורה להימשך כ-45 דקות. למידע מפורט על המסלול יש לפנות לדלפק השירות הממוקם בקומה הראשונה, בשער הכניסה 8. השירות פועל מדי יום בין השעות 05:00 ל-00:00.

    לימוזינה
    משדה התעופה רוב הנוסעים רואים בכך כפרה. אבל אם אתה מעדיף לנסוע במכונית בכיתה 1, זו הדרך היחידה ללכת. מאולם ההגעה, אתר את דלפק השירות הקרוב ביותר (כולם באותה קומה), ובחר מתוך 8 כלי הרכב הזמינים. המחירים משתנים בהתאם לסוג הרכב ולמרחק. לנסיעה של 40 דקות למרכז העיר, סילום, רג'אווי, סוקומוויט או פאיאתאי, מחירי המדים מתחילים מ-950 באט באיסוזו MU-7 ועד 1,200 באט בטויוטה נוסעים או במונית בסגנון לונדוני ועד 2,200 באט ב-BMW סדרה 7. השירות זמין 24 שעות ביממה.

    אוטובוס
    ציבורי אם לא אכפת לכם מקצת טרחה ויש לכם זמן פנוי, אוטובוסים ציבוריים הם הדרך הזולה ביותר להגיע למרכז העיר. מחוץ לאולם הנוסעים הנכנסים, בשער 5, אתרו את תחנת שירות ההסעות מ/אל שדה התעופה ועלו על שירות ההסעות המהיר כדי להגיע למרכז התחבורה הציבורית מחוץ לבניין הטרמינל הראשי. בחר את האוטובוס שלך מתוך 11 המסלולים הזמינים. המחירים הם 24-35 באט, תלוי במרחק. כל אוטובוס עושה בין 6 ל 8 תחנות לאורך הדרך, כך הנסיעה תארך יותר משעה. אנא שימו לב כי רק חלק מהקווים פועלים 24 שעות ביממה.

    טנדרים
    ציבוריים בהשוואה לאוטובוסים ציבוריים, טנדרים אלה עוצרים פחות ומציעים נסיעה מעט נוחה יותר. יהיה עליכם לקחת את שירות ההסעות המהיר משדה התעופה למרכז התחבורה הציבורית. בחר מתוך 9 המסלולים הזמינים. המחירים נעים בין 25-70 באט. שימו לב שרוב הקווים אינם פועלים 24 שעות ביממה.

    השכרת רכב תוכלו למצוא את דלפקי השכרת
    הרכב Avis, Hertz, Budget, National ו-Master באולם הנוסעים הנכנסים הבינלאומי (בין שערים 7 ו-8). השירות זמין 24 שעות ביממה.

    המרת כספים

    דלפקי המרת מט"ח וכספומטים ממוקמים לאורך 3 קירות של אולם היוצאים (קומה 4) ובכל מקום ברחבי אולם המגיעים (קומה 2) – כולם פתוחים 24 שעות ביממה ומספקים תעריפים מקובלים.

    תוכלו למצוא גם כמה בקומה השלישית, בשני קצות המסדרון. ניתן למצוא בנקים בקצה המערבי של אולם הטיסות היוצאות (פתוח 24 שעות ביממה) ובקומה השלישית.

    הפקדות תיקים

    אם אתה צריך להשאיר את התיקים שלך במקום בטוח, דלפק הפיקדון המופעל על ידי Chubb הוא ההימור הבטוח ביותר שלך. המחירים מתחילים ב-100 באט ל-24 שעות, ואז ב-50 באט לכל שעה נוספת.

    תוכלו למצוא את דלפקי הפיקדונות של Chubb באולם הטיסות היוצאות הבינלאומי (מאחורי שורה P) ובאולם הטיסות הנכנסות המקומיות (שער 4). השירות זמין 24 שעות ביממה.

    חניה בנמל התעופה סוברנבומי

    חניה לטווח קצר ולטווח ארוך זמינה בנמל התעופה הבינלאומי של בנגקוק. חניונים 2 ו-3, לשימוש לטווח קצר, מקורים וממוקמים מול בניין הטרמינל הראשי. הקומה החמישית של שני החניונים מתחברת ישירות לקומה השלישית של טרמינל שדה התעופה (שערים 3 ו-8, בהתאמה).

    דמי החניה יקרים יחסית, ועומדים על 50 באט לשעתיים ועד 250 באט ל-7 שעות או יותר. בצמוד לחניונים 2 ו-3, חניונים חיצוניים 1 ו-4 מספקים מקומות חניה נוספים בעת הצורך.

    החניון לטווח ארוך נמצא בחוץ, מול מרכז התחבורה הציבורית, שנמצא במרחק קצר מבניין הטרמינל הראשי. אם אתם חונים כאן, תצטרכו לקחת את ההסעה הפנימית לשדה התעופה (ללא תשלום) כדי להגיע לטרמינל שדה התעופה. דמי החניה מתחילים מ-20 באט לשעה ומגיעים ל-140 באט ליום.

    מס שדה תעופה

    עבור טיסות בינלאומיות, מס של 700 באט כבר כלול במחיר כרטיס הטיסה שלכם.

    שירותי תקשורת, IT ודואר בנמל התעופה של בנגקוק

    עמדות אינטרנט, טלפונים באינטרנט וטלפונים ציבוריים מקומיים ובינלאומיים זמינים ברחבי נמל התעופה. כרטיסי חיוג בינלאומיים ומקומיים זמינים למכירה ב- Family Mart. למפעילי טלפונים סלולריים מקומיים – DTAC, AIS, TRUE – יש כרטיסי SIM משולמים מראש למכירה והשכרת טלפון זמינה בדלפקי השירות שלהם באולם ההגעה הבינלאומי (שערים 5-7).

    CAT Telecom חנות CAT
    Telecom באולם ההמראות הבינלאומי (מאחורי שורה U) מספקת אינטרנט ושירותים עסקיים כלליים כגון צילום מסמכים, פקס והדפסה. השירות זמין 24 שעות ביממה.

    נוסעים יוצאים שעברו ביקורת דרכונים ונמצאים בתוך חדר החזקת הנוסעים יכולים להתחבר לאינטרנט באמצעות אחת מ-126 נקודות האינטרנט הנושאות את הלוגו של CAT. שירות זה הוא בחינם, אך רק לזמן מוגדר לכל חיבור.

    נקודות
    חמות באינטרנט גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה ברגע שאתה בתוך טרמינל הנוסעים, אך רק לזמן מוגדר לכל חיבור. תוכלו לקבל שם משתמש וסיסמה מכל דלפק מידע הממוקם בתוך אולמות ההמראות והנחיתות הבינלאומיים.

    שירות
    דואר ממוקם באולם הטיסות היוצאות הבינלאומיות, ליד חנות CAT Telecom, סניף הדואר מפעיל קיוסק קטן עבור EMS, חבילות, בולים ושירותי דואר כלליים. ביתן ווסטרן יוניון נמצא גם כאן.

    קניות בנמל התעופה של בנגקוק

    בנמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי יש חנויות רבות. יש הכל, החל ממותגי מעצבים, דרך מותגי יוקרה וכלה בעבודות יד מקומיות. יש יותר מ -270 חנויות קמעונאיות הפזורות ברחבי אולמות היציאה וההגעה הבינלאומיים, כמו גם באולם המעבר (בקומה השלישית). תוכלו למצוא אפשרויות בלתי מוגבלות כשמדובר בגלישה של הרגע האחרון או סתם בחלונות ראווה.

    טיפ לקניות: אם אתם מתכננים לקנות עבודות יד מקומיות בשדה התעופה, הן יעלו פי שניים מהמחיר שהייתם משלמים בדרך כלל. עבור מוצרים מיובאים, כגון משקאות חריפים, מוצרי מותרות, קו סאמטיקה או בושם, קדימה – כאן יש לך את העסקה הטובה ביותר בעיר.

    אוכל בנמל התעופה של בנגקוק

    כשמדובר לתפוס ביס, אתה לא תהיה מאוכזב עם האפשרויות הזמינות בקומה השלישית. כאן תוכלו למצוא הכל, החל מהמבורגר בריא, ביסטרו תאילנדי וסושי בר ועד קפה גורמה, דים סאם ופיצות איטלקיות. אם אתם לא מוכנים לשלם את המחירים האלה, קפצו לכפר האוכל נס, ליד שער 5, במחיר זול יחסית.

    שירותים ומתקנים נוספים בנמל התעופה של בנגקוק

    • למספרות
    • ספא ומסאג'
    • עמדות מידע
    • טיפול רפואי (ניתן על ידי בית החולים Samitivej Srinakarin ו Bumrungrad הבינלאומי)
    • בתי מרקחת ומיני מארטס
    • שירות סיורים
    • חדרי תפילה מוסלמיים
    • חדר הקבלה של הנזירים
    • שירות אריזת מזוודות
    • עמדות ספרים ומגזינים
    • חנויות מזכרות
    • נקודות מפגש
    • אזורי עישון
    • מלונות תחבורה ציבורית
    • החזר מע"מ לתיירים
    • אבדות ומציאות

    נמל התעופה הבינלאומי סוברנאבומי

    מיקום: 999 Soi Mu Ban Nakhon Thong 1, נונג פרוה, באנג פלי, סאמוט פראקאן 10540, תאילנד

    טלפון: +66 (0)2 132 1888