צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קניון רובינסון בנגרק

    חנות כלבו בבנגקוק ריברסייד

    רובינסון בנגראק הוא קניון מודרני בצד הנהר של בנגקוק. הוא מציע מגוון רחב של מותגים בינלאומיים, כמו גם סופרמרקט המציע מצרכים ממותגים מאירופה, אוסטרליה ואמריקה. מחוץ לקניון פועל שוק קטן, בו תוכלו למצוא שפע של פירות טריים ודוכני אוכל רחוב.

    גולות הכותרת של קניון רובינסון בנגארק

    קניון רובינסון בנגרק משתרע על פני 4 קומות, עם חנויות המחולקות לחלקים שונים. חנות הכלבו המפורסמת תופסת את רוב החלל, ומאכלסת דלפקי איפור ובשמים של מותגים כמו לוריאל, קלווין קליין ושיסידו. פריטי אופנה, כלי בית, מזוודות וצעצועים נמצאים בקומות העליונות של הקניון.

    ממוקם בקומת המרתף, Powerbuy הוא ביקור חובה אם אתם מחפשים אלקטרוניקה כמו טלפונים ניידים, טאבלטים ומחשבים ניידים. Supersports מחזיקה בבגדי ספורט לגברים ולנשים של אדידס ונייקי, כמו גם חולצות ליגת העל התאילנדית וחולצות כדורגל אירופיות.

    אפשרויות הסעודה בקניון רובינסון באנגרק כוללות מתחם אוכל לטווח בינוני, שמות בינלאומיים כגון מקדונלד'ס, סטארבקס וגלידת סוונסון, כמו גם רשתות אוכל תאילנדיות MK Restaurant ו-Yayoi. בקרו בסופרמרקט Tops אם אתם מתכננים להצטייד במצרכים ובפריטי אוכל מיובאים כשאתם בבנגקוק.

    טוב לדעת על קניון רובינסון בנגארק

    הדרך הטובה ביותר להגיע לקניון רובינסון באנגקור היא על ידי נסיעה ברכבת העילית BTS לתחנת Sapan Taksin. מכאן, זה רק 2 דקות הליכה.

    קניון רובינסון בנגרק

    מיקום: 1522 Charoen Krung Rd , באנג ראק, בנגקוק 10500, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:30-22:00

    טלפון: +66 (0)2 238 0052