צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מדריך לפעם הראשונה בבנגקוק

    מדריך ההישרדות שלך לבנגקוק

    צברנו הרבה עובדות שימושיות ומידע על תיירות בבנגקוק – כל מה שמבקר בפעם הראשונה צריך כדי לתכנן טיול נפלא ובלתי נשכח. הכרטיסים שלך הוזמנו, ההתרגשות גוברת. . . אתה בא לבנגקוק!

    בנגקוק היא מקום מרתק, משכר וכאוטי, מלא מראות, ריחות, ריגושים, אנשים אדיבים, סתירות, תרבויות, מכוניות, רעש והמולה. אבל כמו כל מטרופולין שופע, יש לה גם לא מעט אכזבות ותסכולים פוטנציאליים.

    כדי להתרחק מהחוויות השליליות בפעם הראשונה שלכם בבנגקוק, הסירו את האבק מהאמרה החכמה הזו, 'ידע הוא כוח!' השתמש בניסיון רב השנים שלנו, כך שהרושם הראשוני שלך מביקור בבירת תאילנד יהיה נהדר באופן בלתי נשכח.

    באזורים מסוימים בבנגקוק יש אווירה שונה שמבדילה אותם משאר חלקי העיר. קצת מחקר יעזור לך להחליט איפה להישאר, איפה לבקר ואיפה להימנע. בנגקוק, ששטחה 1,600 קמ"ר, גדולה, והאזורים הרבים והשונים עלולים להיות מבלבלים – אפילו עבור מי שבילה כאן שנים.

    האזורים הפופולריים ביותר למבקרים הם:

    • סיאם
    • סילום
    • סוקומוויט
    • העיר העתיקה (ראטאנקוסין)
    • צ'ידלום-פלואנצ'יט
    • פראטונם
    • גדות נהר

    החלקים הכריזמטיים ביותר של העיר משלבים אתרים, חיי לילה, קניות, מלונות נהדרים ומיקומים נוחים עם גישה לתחבורה ציבורית. מטיילים בתקציב נמוך ותרמילאים, כמובן, עדיין נשבעים ברחוב קאוסאן רואד.

    מלונות בבנגקוק: היכן ללון

    כשאתם בוחרים מלון בבנגקוק, תצטרכו להסתכל על כל אחד מהאזורים הפופולריים ביותר בבנגקוק, יחד עם מבחר מלונות באזור זה כדי שיתאימו לטעמכם ולתקציב שלכם.

    יש כאן אלפי מלונות, כך שאף אחד לא צריך ללכת בלי בסיס נוח. נופים מרהיבים באתרי נופש 5 כוכבים לצד הנהר, שיק נוח במרכז בנגקוק או מלונות בוטיק בוהמיים הם רק חלק מהדברים המוצעים. למטיילים בתקציב נמוך, יש שפע של מציאות, ולאנשי עסקים או למשפחות ארוכות טווח, כל מיני דירות שירות לבחירה.

    ההתמצאות בבנגקוק היא פשוטה

    מרגע הגעתכם ועד לרגע שתעזבו, תצטרכו להסתובב בעיר. וכמובן, תרצו לעשות זאת במהירות ובמינימום טרחה ועלות. למד על כל אמצעי התחבורה הזמינים, מחירים, טיפים, כרטיסים וטריקים למניעת הונאה.

    אל תדאגו יותר מדי לגבי התנועה הידועה לשמצה של העיר – הודות לרשתות הסקייטריין המהירות (BTS) והרכבת התחתית (MRT) – משתפרת במהירות. רק זכרו להימנע מנסיעות בשעות העומס!

    קניות בבנגקוק

    טוב עבור:

    • קונים

    כאן, הקלישאה 'גן העדן של הקונים' היא אנדרסטייטמנט. בין אם אתם מחפשים מותגים יקרים בקניונים מפלצתיים כמו סיאם פרגון או סנטרל וורלד או מחפשים קיטש בצד הרחוב בשווקים ענקיים כמו שוק סוף השבוע של צ'אטוצ'אק, העיר הזו מציעה פוטנציאל קניות ללא תחרות והנאה צרכנית בלתי מרוסנת. בכל מקום שתסתכלו, תוכלו למצוא מציאות – מעבודות יד מסורתיות ועתיקות אקזוטיות ועד הוט קוטור וזיופים איכותיים.

    חיי לילה בבנגקוק

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    חיי הלילה הידועים לשמצה של בנגקוק – מועדוני גו-גו, מועדונים, הופעות של ליידי בוי וכדומה – היו אמורים להיות שאלה של 'כמה נמוך אתה יכול לרדת?' בעוד שהוללות עד אור הבוקר עדיין אפשרית, בבנגקוק יש כיום זוהר קוסמופוליטי אופנתי, פנטזיה ובגרות חדשה המתבטאת בברים מסחררים על הגג, טרקליני ג'אז וברים מטופחים במלונות יוקרה, כמו גם הפלגות רומנטיות בנהר. כמובן שעדיין ניתן למצוא תרמילאים בפאבים ובברים ברחוב קאוסאן רואד, אבל משפחות יכולות גם ליהנות מטעימה מהתרבות התאילנדית במופעים מרהיבים כמו סיאם נירמית.

    בנגקוק היא גם ביתם של כמה מבתי הקולנוע ואולמות הבאולינג הגדולים והמודרניים ביותר באסיה, כך שבאמת יש כאן משהו שיספק כל סוג של תשוקה לחיי לילה.

    חוויות אוכל

    אחד התענוגות היבשתיים הגדולים ביותר הוא אולי גם האהוב ביותר בבנגקוק. היכולת ללגום אוכל רחוב בפינות רחוב, להתענג על מאכלים בינלאומיים משובחים במסעדות מפוארות, או לטרוף ג'אנק מנחם שמזכיר לכם את הבית, מצביעה על מסקנה אחת – העיר הזו קנאית לאוכל! בעיר, תוכלו ליהנות מהיכרות מורטת עצבים עם היקום הקולינרי הייחודי של בנגקוק, מאוכל תאילנדי ועד מטבח בינלאומי, מתחמי אוכל ואוכל הרחוב המהולל שלה.

    אתרים ואטרקציות בבנגקוק

    כמו מגדל אייפל בפריז או ביג בן בלונדון, יש כמה אתרים ואטרקציות שחובה לראות בבנגקוק לפני שתוכלו לקנות וללבוש את חולצת הטריקו 'הייתי שם'. בראש הערימה הנוצצת ניצבים מקדשים כמו וואט פו (Wat Pho) ווואט פרה קאו (Wat Phra Kaew), בין היתר. ואז יש את ארמון המלך , המלכותי ביותר מבין הארמונות הרבים של העיר, אם לא את העולם.

    חיוני כמעט כמו נהר צ'או פראיה והתעלות שלו, המוזיאונים, הפסלים וכמה ארכיטקטורה יוצאת דופן – תסתכל ותמצא תכשיטי תרבות עשירים רבים שיתאימו לטעמך וללוח הזמנים שלך.

    סיורים בבנגקוק והסביבה

    טיול מאורגן מבטל באופן גאוני את כל הטרחה של סיור. אין צורך לקבור את הראש בספר ההדרכה שלך כי מדריך נותן לך את הגרסה החיה, הלא ערוכה. אין צורך לדאוג איך להגיע לשם, שכן אתה תאסוף ותוחזר למלון שלך. מרגישים צמאים? הנה, שיהיה לך כיבוד קר! הרשימה הארוכה של הסיורים הזמינים בבנגקוק כוללת צ'יינה טאון, מקדשים וארמונות, בית ג'ים תומפסון, הפלגות נהר מענגות ועוד רבים אחרים.

    בנגקוק היא גם נקודת זינוק מצוינת לטיולים מחוץ לבנגקוק, עם טיולים לשוק הצף המפורסם, איוטאיהנהר קוואי, ג'ונגלים נידחים בצפון וחופי דקלים בדרום. החדשות הטובות ביותר הן שאתה יכול לבחור ולהזמין את כל הסיורים שלך איתנו.

    ספא ומסאג'

    בנגקוק היא מקום נהדר להתפנק בו, להילחץ ולהתחמם בו במכוני ספא מפוארים, שכולם מציעים התחדשות והתחדשות. אלה חללים מבוקשים שהם נסיגה שלווה הרחק מההמולה העירונית. מסאג' תאילנדי מסורתי רק רומז על כל הטיפולים הממריצים הזמינים כעת, כולל ארומתרפיה, דיקור סיני, טיפולי פנים, מסאג'י כפות רגליים והידרותרפיה.

    ספורט

    ענפי ספורט הצופים, במיוחד מואי תאי (Muay Thai – אגרוף תאילנדי), פופולריים מאוד בבנגקוק, אבל השמירה על כושר נמצאת במגמת עלייה בקרב תושבי העיר והמבקרים בה. אם מתחשק לכם קצת מאמץ פיזי במהלך הטיול שלכם, אין בעיה, בבנגקוק יש שפע של פארקים, חדרי כושר משוכללים ובריכות ציבוריות להזיע. גם מסלול הגולף נמצא בעיצומו, עם מסלולים רבים הפזורים ברחבי בנגקוק.

    שיעורי ריקוד, התעמלות אירובית, רכיבה על אופניים, טניס ובאולינג הם רק חלק מפעילויות הספורט האחרות המוצעות.