צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    נמל התעופה דון מואנג

    נמל התעופה הבינלאומי השני של בנגקוק


    קוד IATA של נמל התעופה הבינלאומי דון מואנג הוא DMK. חברות תעופה שטסות מ/אל נמל התעופה הבינלאומי דון מואנג כוללות את אייר אסיה, נוק אייר, ליון אייר, סקוט וטייגראייר.

    דון מואנג – שדה התעופה

    נמל התעופה דון מואנג כולל פריסה פשוטה, עם 2 מפלסים. אולם הטיסות היוצאות נמצא בקומה השנייה, ולכל חברות התעופה יש דלפקי צ'ק-אין משלהן. מתקנים אחרים בקומה זו כוללים דלפקי המרת מט"ח, מסעדות, חנויות מזכרות וטרקליני VIP.

    אולם ההגעה נמצא בקומה הראשונה. ישנם גם מספר חנויות אוכל מהיר, מזנונים, בתי קפה אינטרנט, בנקים, דלפקי המרת מט"ח, חנויות מזכרות, שירותים רפואיים, שירות לימוזינה לשדה התעופה והשכרת רכב של מותגים גדולים.

    העברות מנמל התעופה דון מואנג (Don Mueang)

    מדון מואנג לעיר במונית
    המלון ממוקם ב-24 ק"מ ממרכז העיר. נכון לעכשיו, הדרך הקלה ביותר לנסוע אל שדה התעופה דון מואנג וממנו היא במונית. זה בדרך כלל לוקח בין 30 דקות לשעה, תלוי בתנועה. המחיר המשוער לשדה התעופה יהיה כ-350 באט. יציאה משדה התעופה דרך תחנת המוניות עולה 50 באט נוספים ולפעמים יש תור ארוך.

    מדון מואנג לעיר באוטובוס או ברכבת
    הדרך הזולה ביותר להגיע לנמל התעופה Don Mueang היא באוטובוס מספר 29, שיוצא מאזור סיאם ועולה בסביבות 20 באט, אם כי זה יכול לקחת קצת יותר זמן ממונית ולא יהיה הרבה מקום למטען. יש גם אוטובוס לנמל התעופה שנוסע מתחנת הרכבת העילית מו צ'יט BTS לשדה התעופה (ובחזרה) תמורת 30 באט – חפשו רכב כתום ממוספר A1. הוא מהיר יותר מ-#29, אבל יש לו את אותה בעיה עם חוסר מקום למטען.

    להרפתקנים, אפשרות נוספת היא הרכבת (שעות השירות הן מ-06:00 עד 20:00) ממש מול בניין נמל התעופה, שם תוכלו לעלות על רכבת להואה למפונג (Hua Lamphong – תחנת הרכבת המרכזית) ליד צ'יינה טאון (Chinatown) בבנגקוק. הרכבות אינן נדירות (בערך כל שעה), אורכות כשעה ויהיו עמוסות מכיוון שהן נמצאות גם בקו הראשי לצ'אנג מאי.

    משדה התעופה דון מואנג לנמל התעופה
    הבינלאומי סוברנבומי
    זה כמעט 50 ק"מ לסוברנבומי. שוב, מונית היא האפשרות המהירה ביותר ונטולת טרחה, כאשר הנסיעה הממוצעת אורכת כ-45 דקות. אם אתה רוצה לנסוע באוטובוס, חפש את המספרים 554 או 555.

    מתקני נמל התעופה דון מואנג

    יש חנות נוחות 7-Eleven בצד הטיסה המציעה משקאות וחטיפים במחירים רגילים ולא במחירי "שדה תעופה". נמל התעופה דון מואנג מציע גם כמות קטנה של קניות פטורות ממכס, שם תוכלו לקנות בשמים, קו סאמטיקה ומשקאות חריפים של מותגים בינלאומיים. יש גם בוטיק של ג'ים תומפסון (Jim Thompson) המציע פריטי משי תאילנדיים משובחים.

    נמל התעופה דון מואנג

    מיקום: 222 Vibhavadi Rangsit Rd , סאנאמבין, דון מואנג, בנגקוק 10210, תאילנד

    טלפון: +66 (0)2 535 1192