צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מתחם סילום בבנגקוק

    קנו בגדים ישנים, תיקים חדשים ומשקפי שמש מוזרים

    מתחם סילום הוא קניון הממוקם רק כמה מטרים מן BTS בסאלה דאנג בבנגקוק. הוא מספק מרחב ממוזג לקניות, לנשנש משהו לאכול ולברוח מההמולה של הרחוב בחוץ.

    בבעלות קבוצת סנטרל, הוא קטן יחסית למרכזי הקניות האחרים ברחבי בנגקוק, אך עדיין מציע מגוון נחמד של בוטיקים בינלאומיים ומקומיים יחד עם חנות הכלבו המרכזית הרב-מפלסית.

    קניות במתחם סילום

    יש המון חללים פתוחים במתחם סילום – שבילים רחבים עם קירות לבנים בוהקים ומגוון חנויות שמציעות אופנה כיפית במחיר סביר ולא מוצרי מעצבים. מותגים ידועים כוללים מנגו, מוג'י, סברובסקי ואסיה בוקס. תוכלו למצוא גם מבחר מעניין של בוטיקים לחקור ויש גם שפע של חנויות אביזרים ותכשיטים מוזרות.

    ויוה לוקו מוכרת מגוון מטורף של תכשיטי תלבושות בעלי ערך רב ונונו יו מציעה פירסינג ומוכרת מגוון גדול של עגילים מפלדה כירורגית ועד זהב 18 קראט. כדאי לבדוק את DNA, Jaspal וגן השנהב עבור הבגדים והאביזרים המשתלמים ביותר. לנעליים, ראו נעלי מומוקו ובלט.

    אוכל במתחם סילום

    המרתף במתחם סילום הוא המוקד העיקרי למסעדות, אך יש גם כמה חנויות הפזורות בקומות האחרות. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מאכלים אזוריים. מסעדות פופולריות במתחם סילום כוללות את Wine Connection ואת BonChon Chicken.

    בקומה השנייה, ישנם 2 מקומות נהדרים לתה ועוגות. אם אתם מחפשים את טוסט הדבש המפורסם של בנגקוק, גשו לבית הקפה הפופולרי After You. יש גם מבחר של מסעדות בקומה הרביעית, כולל כמה מקומות עם נוף מעניין של תחנת BTS ודרך סילום למטה.

    קניון חכם זה הוא תוספת מבורכת לדרך סילום הפופולרית עם מספיק אפשרויות קניות ואוכל כדי לרצות את כל המשפחה, ושווה לבדוק אם אתם בקרבת מקום.

    מתחם סילום בבנגקוק

    מיקום: 191 Silom , באנג ראק, בנגקוק 10500, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:30-21:30

    טלפון: +66 (0)2 632 1199