צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קניון שיבויה פראטונאם בנגקוק

    חנות בדים ואופנה בפראטונאם

    קניון שיבויה פראטונאם בבנגקוק (הידוע גם בשם שיבויה 19) הוא מתחם בן 6 קומות שמוכר בגדים אופנתיים לנשים ולנשים במחירים מוזלים. מכיוון שרוב הקניון מוקדש לאופנת נשים, הדוכנים מאורגנים באופן רופף סביב נושאים כמו אופנה, תיקים ונעליים, אבל זו קולקציה די אקראית.

    למרות שהסגנון דומה לקניון פלטינום פאשן (הממוקם ממש מעבר לכביש), הקניון הזה מרגיש פחות קדחתני ומציע חווית קנייה רגועה יותר. תוכלו למצוא בקלות את הקניון בפינת Petchburi Road Soi 19 ברובע פראטונאם – הוא נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מתחנות רכבת ה-BTS העילית ראצ'אטווי (Ratchatewi) או צ'יט לום (Chit Lom).

    השראה יפנית של קניון שיבויה פראטונאם

    השם שואב השראה ברורה ממכה של תרבות הנוער באסיה, קניון שיבויה 109 המפורסם בעולם ברובע שיבויה בטוקיו. הנושא היפני ממשיך באופן רופף בפנים, כאשר כל קומה נקראת על שם רובע טוקיו וג'יי-פופ שואב מהרמקולים בקומת הקרקע.

    צפו לחנויות שמוכרות חולצות טי פאנקיות, מבחר תיקי קשת, שמלות וחולצות שיפון חמודות, ושפע של אביזרים יומיומיים במחירים שקשה לנצח: חשבו על עניבות שיער, שרשראות, עגילים וחגורות. אם את נוסעת לחוף הים אחרי בנגקוק, חפשו את הביקיני והמכנסיים הקצרים למכירה, ואם אתם בדרך חזרה הביתה אז יש כמה דוכנים שמוכרים בגדי עבודה רשמיים כמו חולצות, חולצות ומכנסיים.

    אפשרויות לסעודה בשיבויה פראטונאם

    מיקוח נפוץ כאן, אם כי ייתכן שתצטרך לקנות יותר מפריט אחד כדי לקבל הנחה – אבל זה אף פעם לא מזיק לשאול. בקומה השישית תמצאו מתחם אוכל מגוון ומפתיע עם אוכל אזורי מרחבי דרום מזרח אסיה, המזרח התיכון וכמה אפשרויות מערביות.

    ממש מעל הקניון נמצא מלון Glow Pratunam, כך שאם אתם במצב רוח לקוקטייל, תוכלו להגיע לשם אחרי מסע הקניות שלכם. רובע פראטונאם (Pratunam) הוא גן עדן לקניות עבור ציידי מציאות, וקניון שיבויה פראטונאם (Shibuya Pratunam Mall) בבנגקוק שווה לבדוק אם יש בו פריטים סיטונאיים.

    קניון שיבויה פראטונאם בבנגקוק

    מקום: בניין שיבויה פראטונאם, 919 פטצ'אבורי רואד, ראטצ'תווי, בנגקוק 10400, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-18:00

    טלפון: +66 (0)2 257 3980