צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזכרות תאילנדיות ומשי בסילום

    חנות המשי התאילנדית של ג'ים תומפסון בסילום היא מקום אגדי בבנגקוק בו תוכלו לאסוף מגוון מוצרי משי. חנות מיוחדת זו נושאת את כל מה שמשי – בעיקר צעיפים, אבל גם תיקים, חולצות וכריות. חנות הדגל של ג'ים תומפסון סילק (Jim Thompson Silk) ממוקמת על דרך סוראוונג (Surawong Road), במרחק של דקות ספורות בלבד מתחנת רכבת ה-BTS העילית סאלה דאנג (Sala Dang) ובמרחק של 10 דקות הליכה מתחנת ה-MRT סילום (Silom).

    אם אתם מחפשים מתנות ומזכרות באיכות גבוהה להביא הביתה, זה חנות הדגל של ג'ים תומפסון מומלץ מאוד. המוצרים מתחילים בסביבות 300 באט למזכרות קטנות ותיקי קו סאמטיקה, עם פריטי לבוש בסביבות 1,000 עד 2,000 באט. בקצה העליון של הסקאלה תמצאו ספות משי בעלות של עד 100,000 באט.

    ג'ים תומפסון – שם במשי תאילנדי משובח

    ג'ים תומפסון היה יזם אמריקאי שחידש במו ידיו את תעשיית המשי התאילנדית בשנות ה-50. למרות היעלמותו המסתורית במלזיה, מורשתו ממשיכה להתקיים באמצעות המותג המפורסם בעולם שלו. מגוון הצבעים והאיכות המעולה של כלי הבית, הבגדים והאביזרים בחנות הראשית לא יאכזבו.

    המחירים משתנים מאוד בהתאם לדרגת הבד. החנות יכולה להיות צפופה למדי לפעמים, כך שאם אתה צריך הפסקה מקניות, יש בית קפה קטן בחנות המגיש משקאות ומאפים. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על חייו האקלקטיים של ג'ים תומפסון, שקול לצאת לסיור בבית ג'ים תומפסון בסיאם, הנמצא במרחק של 10 דקות נסיעה במונית משם. חנות המשי התאילנדית של ג'ים תומפסון מציעה ללא ספק את המגוון הטוב ביותר של פריטי משי יוקרתיים והיא חובה לקונים רציניים בבנגקוק.

    ג'ים תומפסון חנות משי תאילנדית בבנגקוק

    מיקום: 9 Surawong Road, סילום, באנג ראק, בנגקוק 10500, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-21:00

    טלפון: +66 (0)2 632 8100