צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    טיפים שימושיים לטיול בבנגקוק

    דברים טובים לדעת כשנוסעים בבנגקוק

    הנה כמה טיפים שימושיים לטיול בבנגקוק שאנחנו מקווים שיעזרו לכם לנסוע בקלות יותר לבירה התאילנדית ובסביבתה. לא רק, "אל תדבר עם זרים" או "תסתכל לשני הכיוונים כשאתה חוצה את הכביש", כשאתה מתחיל בחיים – או בעיר חדשה – יש ערימה שלמה של טיפים שכדאי לזכור. אבל אספנו את אלה המעשיים ביותר להלן.

    כתוב בצורה שמטרתה להאיר, לא להאכיל בכפית, הנה הטיפים השימושיים המובילים שלנו לשליטה במטרופולין המרגש הזה, אך בעל הפוטנציאל להחמיר. האם אנחנו עומדים במשימה? כן, אנחנו מאמינים שכן. אנחנו לא זקנים חכמים עם זקנים ארוכים ומקושקשים, אבל אנחנו כן מכירים את בנגקוק. אז תנו לנו לשתף אתכם.

    1. קבל מפה טובה

    בנגקוק עלולה להיות מבלבלת. שמות הרחובות המשתנים, הנהר המתפתל, הכבישים המהירים למי-יודע-איפה, היעדר שכונות ברורות. לפעמים הכל נראה כאילו חסר כאן תכנון עירוני.

    הפתרון? התחמשו במפה הגונה עם שמות רחובות באנגלית ובתאילנדית. אם בנגקוק היא מבוך מרושע, חשבו על זה כמצפן הנאמן שלכם. מפות Google יכולות לעזור מאוד, אבל לעתים קרובות עדיין תצטרכו לתרגם ידנית כתובות שעדיין מופיעות בכתב תאילנדי.

    2. החלפה, אבל יפה

    הכלל הראשון של קניות בבנגקוק: אם אין ברקוד או מחיר מוגדר, להתמקח. זה צפוי. עם זאת, במקום לאמץ גישה מתעמתת, נסה את הגישה המנומסת, החייכנית, "מה המחיר הטוב ביותר שלך, חבר שלי?".

    שאפו לשבב כל דבר בין 10-40% מהמחיר הנקוב. ובכל אופן, עזוב אם המחיר לא נעים – לעתים קרובות יותר מאשר לא, אתה נקרא בחזרה למשא ומתן סופי!

    3. לשתות הרבה מים

    טיפ זה, כמובן, חל אפילו על אנטארקטיקה. אבל אריזת אספקת מים בחום הדביק והמחניק של בנגקוק חיונית עוד יותר לרווחתכם. כלל האצבע הלא מדעי שלנו: שתו יותר ממה שאתם מזיעים.

    למרבה המזל, אתה אף פעם לא יותר מכמה אבני ריצוף הרחק ממוכר משקאות חריפים. יש לוודא תמיד שהמים בבקבוקים אטומים. לשם שינוי, קחו את הטיפ שבחרתם כמו שהתאילנדים עושים: בשקית ניילון קטנה עם ידית וקשית. זה מוזר, אבל כפי שתמצאו כשאתם גולשים בשווקים, זה גם נוח.

    4. היזהרו מרמאים

    זה מתחיל בזר מנומס שאומר משהו כמו, "ארמון המלך סגור אחר הצהריים". אתה מודה להם ואומר להם מאיפה אתה. ואז, עוד לפני שהספיקו ללחוץ את ידיהם, אתם אוחזים בצידי הטוק-טוק כשהוא מאיץ לעבר מקדשים שספר ההדרכה שלכם מעולם לא שמע עליהם – וחנויות אבני חן דוחפות.

    כלל אצבע כללי, אבל בשום פנים ואופן לא אוניברסלי: זר שמתקרב אליך ברחוב לא מחפש צ'אט מזדמן.

    5. נסו טיול מאורגן

    סיור מגיע לחלקים שדרכים אחרות לראות את בנגקוק לא יכולות. כן, לצאת לרחובות עם רק ספר הדרכה אמין ביד אכן פונה לחסרי הפחד שבנו. אבל שאלו את עצמכם: האם אתם כאן כדי ליהנות מבנגקוק או מה?

    סיור זול ומאורגן בקלות (רק להזמין ולהגיע). בלי כאבי ראש לוגיסטיים, בלי ללכת לאיבוד, רק יום נפלא של בילוי שמקלף עוד שכבה מרגשת של המנגו הגדול.

    6. תכננו מראש

    בנגקוק היא לא עיר שאפשר לטייל בה. במקום זאת, הפקת המרב מהמרחב המפחיד הזה של המונים, המסחר והתרבות דורשת קצת תכנון… בדוק מה אתה רוצה לראות, היכן הם נמצאים עם מפה לא מקוונת או מקוונת טובה, ולאחר מכן תכנן מסלול הגיוני.

    מוניות צפויות להיות בלתי נמנעות, כמו גם כמה עבודת רגליים, אבל בכל מקום שבו אתה יכול להשתמש המועדפים: נתיבי המים, הרכבת התחתית והרכבת הקלה. מבחינה ויזואלית, אל תנשוך יותר ממה שאתה יכול ללעוס – את הטעמים של בנגקוק כדאי להתענג לאט.

    7. השתמש ב- BTS ו- MRT כרגיל

    בנגקוק ידועה לשמצה בזכות הטוק-טוקים המעושנים שלה, האופנועים מסמרי השיער וסירות התעלה המלהיבות. אבל כשזה מגיע להתניידות בעיר, הרכבת הקלה ו- MRT הם בקלות האפשרויות הנעימות ביותר שלך.

    הרכבת המוגבהת נוסעת מעל התנועה, בעוד שרכבת ה-MRT התת-קרקעית ממהרת, כמו חפרפרת, מתחתיה. שתיהן מציעות מיזוג אוויר קריר והן, לדעתנו, ההמצאות הטובות ביותר מאז ההגה, במיוחד בימי בנגקוק החמים. השיגו לעצמכם כרטיס יום או שבוע וקפצו על הסיפון.

    8. טיפים למונית בבנגקוק

    כשאתם לוקחים מונית בבנגקוק, עקבו אחר הטיפים הבאים והנסיעה שלכם לא צריכה להיות צורמת: הימנעו משעות העומס, הקשו על הנהג להפעיל את המונה שלו. אם הוא מסרב, צא ומצא אחר – הם בדרך כלל בשפע.

    לבסוף, ודא שאתה לא משאיר שום דבר מאחור. אין דבר גרוע יותר מאשר לראות את המונית העליזה שלך נוסעת לתוך האובך של בנגקוק, נושאת איתה את חפצי הערך שלך.

    9. הצטיידו בצילום דרכון

    בין אם זו בקשה מאולתרת משוטר מקומי או בקשה מאבטחה באחד ממקומות הבילוי המפוארים בעיר, נשיאת תעודת זהות היא חובה בתאילנד. העובדה שאתה בן 25 אבל נראה כאילו אתה דוחף 40 לא ממש משנה – להוכיח מי אתה זה עניין רשמי יומיומי, משהו שהתאילנדים מקפידים עליו.

    במקום לשאת את הדרכון איתך, ואיתו את הפחד המתמיד לאבד אותו, אתה צריך להביא תמונה של זה במקום.

    10. נשאו כרטיס מלון עם הוראות תאילנדיות

    נשיאת כרטיס מלון בכל פעם שאתה מסתובב בבנגקוק היא משימה פשוטה. אבל המכשיר הגאוני הזה, קצת יותר מפיסת נייר עם כתובת המלון שלכם כתובה עליו בתאילנדית, יחסוך אינסוף כאבי ראש של איך אנחנו מגיעים הביתה.

    הראה אותו לנהג שבחרת וצפה במשיכת כתפיים של חוסר הבנה מוחלט משתנה באופן מיידי להנהונים מרגיעים. מבריק.