צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מרכז סחר בתכשיטים בבנגקוק

    קנו תכשיטים ואבני חן בסילום

    מרכז סחר התכשיטים הוא גן עדן לקונים הממוקם בדרך סילום במרכז העיר בנגקוק. מורכב משלושה חלקים נפרדים בתוך גורד השחקים הגדול הזה, תוכלו למצוא כאן פריטים נדירים ומציאות שלא תיאמן. הם מציעים מדיניות החזר כספי מלא למשך 7 ימים על כל התכשיטים ואבני החן ותווית זהב ייחודית המוענקת על ידי המכון האסייתי למדעים גמולוגיים (הממוקם באותו הבניין).

    המרכז הוא ביתם של אבני חן ומתכות יקרות בתאילנד כבר למעלה מ-15 שנה עם אבנים ממרחקים כמו סרי לנקה, מיאנמר, סין, דרום אמריקה וכמובן תאילנד. זהו אחד המקומות הטובים ביותר בבנגקוק לקנות את מוצרי היוקרה הללו, הודות למדיניות כלל-חנות ומוכרים אמינים שנמצאים בעסקים כבר זמן רב.

    קניות במרכז סחר תכשיטים

    בבניין זה בן 59 קומות יש את כל הדברים הקשורים לתכשיטים. AIGS (המכון האסייתי למדעי הגיאולוגיה) ממוקם במרכז סחר התכשיטים כדי לספק הסמכה של אבני חן באופן מיידי בעלות נוספת קטנה. בקומה ה -48 נמצא בית הספר לגמולוגיה ועיצוב. הם מספקים מגוון רחב של קורסים; דירוג יהלומים, אבני חן, פנינים, ירקן, זהב עד לקורס עיצוב תכשיטים מהרמה המיידית ועד לרמה המתקדמת, והכל נלמד באנגלית.

    מרכז סחר בתכשיטים הוא שילוב של דוכנים הפזורים על פני חלל פתוח עם בוטיקים מנוקדים בקצה. יש פינה המוקדשת למעצבי תכשיטים צעירים, שיש להם פריטים מודרניים עם נושאים ייחודיים, כגון טבעות זהב שמנמנות עם אבני קוורץ ותליונים עדינים.

    פנינים מפוקט הן פריט נוסף שאולי תרצו לקחת בחשבון, ואבן ירקן היא מוקד משיכה גדול למבקרים רבים, במיוחד צמידים. דרום מזרח אסיה ידועה באבנים היקרות והיקרות למחצה שלה, במיוחד אבני החן הצבעוניות, כגון ספירים, אזמרגדים ואודם. לבסוף, תוכלו למצוא כאן שפע של פריטי כסף איכותיים: צמידים, שרשראות, תליונים ועגילים.

    הבחירה אולי נראית קצת מכריעה בהתחלה, אבל אל דאגה, צוותים רבים נמצאים בהישג יד כדי לדבר איתך על הבחירות שלך, והם מבינים שקניית משהו מיוחד היא מחויבות, כך שאין לחץ: קח את הזמן שלך ודפדף. יש יותר מ -300 חנויות לבחירה.

    תאילנד היא יצרנית מפורסמת בעולם של תכשיטים איכותיים ובנגקוק היא אכן אחד משווקי התכשיטים הגדולים בעולם, עם מרכז תעשיית חיתוך אבני חן גדול ומשגשג לאורך דרך סילום. מרכז סחר התכשיטים הוא בחירה פופולרית עבור אלה המחפשים אסימון מיוחד של הטיול שלהם בבנגקוק. המלון נמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה מתחנת ה-BTS סוראסאק (Surasak).

    מרכז סחר בתכשיטים בבנגקוק

    מיקום: 919/1, סילום, באנג ראק, בנגקוק 10500, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שבת בין השעות 11:00 עד 20:00 (סגור בימי ראשון)

    טלפון: +66 (0)2 630 1000