צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    איך לחסוך כסף בבנגקוק

    איך ליהנות מבנגקוק בזול

    מטיילים לבנגקוק בתקציב נמוך? ובכן, למזלך כי אנחנו מכירים את כל הטריקים שיעזרו לך לחסוך כסף כשאתה בבנגקוק. בעשור האחרון, בירת תאילנד עברה תקופה של צמיחה משתוללת וכעת תוכלו ליהנות מאורח חיים דקדנטי (ולהוציא כמה שיותר כסף). אבל הסיפורים המפורסמים על צלחות של דולר אחד של פאד תאי טעים ושתייה מטופשת עם החלפת כיס עדיין חיים – הם פשוט קצת יותר קשים למציאה בימינו.

    רשימה זו של טיפים לחיסכון בכסף וטיפים קצרים לנסיעות מכסה את כל ההיבטים של הטיול שלך: לינה, תחבורה, קניות, אכילה וכמובן בידור! אחרי שקראתם את עצת המרווה שלנו, צריך להיות ברור לכולם שתוכלו ליהנות מחופשה ידידותית לתקציב אך מדהימה בבנגקוק.

    1

    לעשות… לאכול אוכל רחוב (ובמגרשי אוכל)

    די ברור שאכילה בדוכן בצד הדרך תהיה זולה יותר מחדר אוכל מפואר. מגוון אוכל הרחוב מספיק כדי למלא טיול שלם ועדיין לא לדגום הכל. בשרי ברביקיו, אטריות מטוגנות בווק, סלט פפאיה טרי, אורז עוף ועולם שלם של מרקי אטריות שונים עולים בדרך כלל פחות מ-60 באט למנה. אנגלית יכולה להיות בעיה בעת ביצוע ההזמנה, אבל זה מדהים מה אתה יכול להשיג עם נקודה וחיוך. תמורת כ-60-100 באט, תוכלו למצוא אוכל תאילנדי בסיסי אך טעים בנוחות ממוזגת באחד ממתחמי האוכל הרבים בבנגקוק.

    לעשות… קנו בשווקי פראטונאם

    תוכלו לקנות בגדים ואביזרים זולים בשווקים סיטונאיים ובקניונים רבים בבנגקוק, אבל פראטונאם זולה בערך כמו שתמצאו בכל אחד מאזורי התיירות הפופולריים של תאילנד בלי לגנוב על הסף. בפרט, כדאי לבדוק את קניון האופנה פלטינום, שוק פראטונם ופנטיפ פלאזה. רק שימו לב שכל מוצרי 'מעצב' שהם שבריר מהמחירים שנמצאים בחנויות אחרות הם כנראה לא מקוריים.

    לעשות… למד את אמנות סחר חליפין

    מיקוח והתמקחות על עסקה טובה יותר הם כולם חלק מהחוויה בעת קניות בשווקים בבנגקוק. המחיר הראשון המוצע הוא לעתים רחוקות המחיר האמיתי, במיוחד באזורי תיירות כמו רחוב קאו סאן, סילום ושוק צ'אטוצ'אק.

    לעשות… בקר במהלך עונת השפל

    מחירי המלונות משתנים לאורך כל השנה – אין הפתעה שם. אם אתם רוצים לחסוך כסף על לינה, כדאי לכם לשקול להגיע לבנגקוק בעונה הגשומה (מאי-ספטמבר), אז המחירים צונחים ב-50% ממחירי השיא של העונה. זה אולי נשמע מרתיע בהתחלה, אבל קחו בחשבון ש'עונה גשומה' לא אומרת שתמיד יורד גשם בחוץ. במקום זאת, צפו לממטרים בודדים, בדרך כלל בשעות אחר הצהריים או הערב.

    האם… קנה כרטיס נסיעה ארנב

    אם אתם מתכננים לנסוע בכל רחבי בנגקוק, כדאי לכם להשתמש ברכבת העילית BTS, הכוללת 2 קווים המכסים את סוקומוויט וסילום, עם תחנה מרכזית בסיאם. נסיעות בודדות עולות בין 16 באט ל-45 באט, אבל אפשר לקנות כרטיס Rabbit Travel, שמגיע טעון מראש עם מספר נסיעות בתעריף קבוע. זה אומר שאתה יכול לחצות את העיר בפחות מ מ '

    אל תיקח את המונית החונה מחוץ למלון שלך

    כשתצאו מהמלון שלכם, לפעמים יקבל את פניכם נהג מונית ידידותי שעומד ליד המונית המבריקה שלו. הוא ינסה להתחיל שיחה על לאן אתה הולך היום. לאחר מכן הוא יציע לך תעריף קבוע כדי להסיע אותך. התעריף השטוח הזה הוא, באופן לא מפתיע, גבוה בהרבה ממחיר התחבורה בפועל בבנגקוק. אם אתה רוצה לחסוך כסף, השתמש בתחבורה ציבורית או במוניות עם מונה. אם חסר לכם כסף, תוכלו אפילו לשקול את האוטובוס (אבל לא היינו ממליצים עליו כי תבלו שעות תקועות בפקק).

    אל תקנו משקאות בודדים במהלך מסיבה

    כשאתם יוצאים ליהנות מחיי הלילה של בנגקוק, עליכם לאגד את הכספים שלכם ולקנות מגדל בירה או בקבוק משקה חריף, ולא משקאות בודדים כפי שאתם עשויים לעשות בארץ מולדתכם – תקבלו הרבה יותר עבור הכסף שלכם! זה נכון לגבי ברים מקומיים כמו גם מועדוני לילה יוקרתיים בבנגקוק.

    אל תחליפו מטבע במלון או בבנק שלכם

    זה נכון בכל רחבי העולם כי הנוחות עולה. זה נכון במיוחד בעת החלפת כסף בבנגקוק. אם אתה רוצה את שערי החליפין הטובים ביותר, אל תשתמש בהמרת מטבע במלון או בבנקים שלך.

    אל תבזבזו הון על בר מפואר על הגג

    צפייה בשקיעה מבר על הגג היא פעילות פופולרית מאוד בבנגקוק, אבל בסופו של דבר אתם עלולים לפוצץ שבוע מתקציב האוכל שלכם בכמה מהמקומות היפים ביותר. מומלץ לבדוק ברים על הגג שאינם חלק ממלונות 5 כוכבים בבנגקוק – אפשרויות משתלמות כוללות את בר הגג WanderlustWallflowers למעלה, ואת טרקלין הגג NEST.

    אל תשתמשו בשירות ההסעות של המלון מ/אל שדה התעופה.

    הימנע משימוש בהסעה לשדה התעופה של המלון שלך מכיוון שהיא עולה הרבה יותר משימוש במונית עם מונה. זה אמור לעלות בערך 300 באט כדי להגיע לשדה התעופה ממרכז בנגקוק (הקפד לומר לנהג לא להשתמש בכביש המהיר). הדרך הזולה ביותר לשדה התעופה היא באמצעות Airport Link.