צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    המלצות ליומיים בנגקוק

    לגלות את המקומות הטובים ביותר בבנגקוק תוך 48 שעות

    בעזרת מדריך זה תוכלו להתחיל לגלות את המיטב של בנגקוק תוך 48 שעות בלבד! מדריך בנגקוק בן היומיים משלב את האטרקציות התרבותיות הטובות ביותר, קניות מציאה שאתם עלולים לפספס בקלות, כמו גם את המיטב של בנגקוק בלילה, ומהווה נקודת מוצא מצוינת לכל מי שמבקר בעיר ההומה אך היפה הזו לסוף שבוע מהיר.

    אז הנה רק כמה רעיונות שיעזרו לכם להתחיל – אל תהססו להשתמש בהם או לערבב אותם כרצונכם. טיפ אחד לאנשים חדשים בעיר: הדרך הטובה ביותר לגלות את בנגקוק בפרק זמן קצר היא לבלות יום או אפילו חצי יום באזור אחד בכל פעם. מתוך מחשבה על כך וכדי להקל על חייך, קיבצנו אפשרויות לפי מיקום כדי שתוכל להפיק את המרב מהזמן שלך כאן. ברור שיש כל כך הרבה מה לעשות בבנגקוק שזה ייקח יותר מביקור אחד בלבד. אף על פי כן, אלה ה'קלאסיקות'…

    יום 1 – גלו את ציוני הדרך העיקריים של בנגקוק

    בטיול מהיר (ראשון) לבנגקוק, אלה הם אתרי החובה שכדאי לנסות לראות: ארמון המלךמקדש בודהה האזמרגד (וואט פרה קאיאו), וואט פו ווואט ארון. הם ממוקמים קרוב זה לזה וניתן לבקר בהם בבוקר או אחר הצהריים (בדרך כלל נסגר בשעה 15:30). טיולים של חצי יום עם מדריך ושירות העברות יכולים להפוך את החיים להרבה יותר קלים, במיוחד כשאתם קצת לחוצים בזמן.

    אם תגיעו לבנגקוק בסוף היום, עדיין תוכלו לראות (אך לא לבקר) את המקדשים לאורך הנהר בשייט מרגיע בשקיעה. וואט ארון נראה קסום להפליא, מואר על רקע שמי הלילה.

    ערב 1 – לחוות את סצנות חיי הלילה המפורסמות של בנגקוק

    סיימו את היום בכפר הקניות הענק Asiatique על גדת הנהר (תוכלו אפילו לאכול שם ארוחת ערב), ואז תיהנו מהפקות המופע הגדולות של ליידי בוי!

    לחלופין, תוכלו לסיים את היום הראשון בשהייה של לילה אחד בבנגקוק ולחקור את חיי הלילה החמים של העיר. לפעילויות ליליות ידידותיות יותר למשפחות, לכו לראות את שוברי הקופות האחרונים של הוליווד בבתי הקולנוע המודרניים של העיר. ובזמן שאתם עושים את זה, למה שלא תזרקו גם קרב קריוקי או באולינג?

    יום 2 – צאו לקניות… זה עדיין מציאה!

    צאו להליכות בוקר. התחילו עם הפלא של העיר העתיקה, או ההמולה של השווקים הצפים האגדיים. תוכלו גם לראות כיצד המקומיים חיים לאורך תעלות בנגקוק בסיור בתעלות.

    תוכלו לבלות את שארית היום בקניות בנוחות הממוזגת של הקניונים המדהימים של בנגקוק. בנגקוק מציעה מציאות ללא תחרות, מותגי מעצבים, עתיקות, עבודות יד ותכשיטים, אך גם מגוון רחב של בידור. ילדים אולי לא נהנים מקניות כמו מבוגרים, אז למה לא לפנק אותם בטיול באחת ממשטחי ההחלקה על הקרח הרבים ברחבי העיר?

    ביקור בבנגקוק לא יהיה שלם בלי לטעום אוכל תאילנדי טעים. חוויות האוכל של בנגקוק מגוונות וניתן ליהנות מהן בכל מקום, ממסעדות וחנויות נודלס ועד דוכני רחוב. אם במקרה הגעתם לבנגקוק בסוף השבוע, בקרו בשוק סוף השבוע צ'אטוצ'אק (Chatuchak) לקבלת מגוון אינסופי של מתנות ותכשיטים מגניבים.

    ערב 2 – גלו קניונים נוצצים וחיי לילה צבעוניים יותר

    בערב, לכו לראות את קניון טרמינל 21 יוצא הדופן באסוק, שהוא מאוד מסוגנן כשכל קומה מעוררת עיר עולם אחרת. לאחר מכן, חצו את הרחוב ותראו בעצמכם במה עוסק הקאובוי המפורסם, הבהיר והצבעוני (גם השובב) סוי.