צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    ברים על הגג בבנגקוק

    ברים על הגג בבנגקוק מציעים מגוון רחב של מסעדות לכל תקציב ולכל טעם. בקצה המפואר יותר נמצאים הברים רבי הקומות שעל הגג בכמה מהמלונות הטרנדיים ביותר בעיר, כולם נגישים בקלות באמצעות מערכת התחבורה BTS או MRT. אין דרך טובה יותר לתפוס את קו הרקיע של בנגקוק מאשר מבר על הגג באחד מרובעי חיי הלילה שלה, כמו סוקומוויט, סיאם וסאתורן. שבו גבוה מעל האורות המנצנצים והרחוב ההומה למטה ותיהנו מכמה מהאוכלים והקוקטיילים הטובים ביותר בתאילנד. אם אתם מחפשים בילוי לילי יוקרתי, אז זה לא נהיה הרבה יותר טוב מברים על הגג בבנגקוק.

    1. סקיי בר

    sara cervera FCpJfM3r88 unsplash

    תוכלו ליהנות מכמה מהמשקאות הטובים ביותר בעיר בסקיי בר. בר פופולרי זה שוכן על צוק בקומה ה-63 של מלון סטייט טאוור (State Tower Hotel) היוקרתי של לבואזיה (Lavoisier), בניין אייקוני הידוע בגג בעל כיפת הזהב שלו. סקיי בר הוכתר כאחד הברים הטובים ביותר על הגג בבנגקוק על ידי פרסומים רבים, כולל הניו יורק טיימס, הארפר'ס בזאר, הגרדיאן והטלגרף. כל השבחים האלה גם אומר כי סקיי בר הוא בדרך כלל עסוק מאוד, כדי להיות בטוח להגיע לשם מוקדם מספיק כדי לקבל מושב טוב עם נוף יפה. הבר ידוע בקוקטיילים הניסיוניים שלו, עם כמה יצירות בהשראת כוכבי הלכת במערכת השמש.

    אם אתה רוצה לצאת גם לארוחת ערב וגם למשקאות, אז יש לך מזל. סקיי בר (Sky Bar) ממוקם ממש ליד מסעדת Sirocco עטורת הפרסים, המסעדה החיצונית הגבוהה ביותר בעולם. התפריט בהשראה ים תיכונית מורכב תוך שימוש במרכיבים טריים בלבד על ידי כמה מהשפים המובילים בעולם. שלבו את ביקורכם בסירוקו עם משקאות לפני או אחרי ארוחת הערב בסקיי בר ללילה שלם תחת כיפת השמיים. אם יש לכם זמן לחוות רק את אחד הברים שעל הגג של העיר, זו בחירה סולידית.

    מה הופך את סקיי בר למיוחד?

    סקיי בר הוא הבר הגבוה ביותר ברשימה זו, הממוקם בגובה מדהים של 820 רגל באוויר. הוא מציע את הנוף הנרחב ביותר של העיר ושל נהר צ'או פראיה, המתפתל מתחת. הוא גם ממוקם היטב עבור אחד מנופי השקיעה הטובים ביותר בבנגקוק, אז התיישבו לפני שהשמש שוקעת מתחת לאופק והיו מוכנים לצלם הרבה תמונות.

    כתובת : קומה 63, Lavoe at State Tower, דרך סילום 1055, בנגראק

    שעות פתיחה: 16:00-01:00 מדי יום

    גישההמלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מתחנת ה-BTS סאפאן טאקסין (Saphan Taksin).

    2. ורטיגו ומון בר

    jochem raat w8q MyDGuA0 unsplash 1

    מלון ורטיגו אנד מון בר (Vertigo & Moon Bar) ממוקם בקומה ה-61 של בניאן טרי בנגקוק (Banyan Tree Bangkok), ומציע צמד ברים ומסעדות יוקרתיים על הגג, הממוקמים על טרסת גג המציעה נופים רחבי ידיים באמת. מרחף גבוה מעל סיאם הבר הצר והמוארך הזה, הממוקם ברובע העסקים, משרה תחושה כמעט מדע בדיונית, מה שגורם לו להיראות כאילו אתה טס בשמיים על חללית. יש ספות לאורך הקצה המספקות נקודות תצפית נהדרות, אך הן מתמלאות במהירות ולכן עדיף להגיע לשם מוקדם. האווירה הנינוחה באמת תאפשר לכם לשבת ולהירגע.

    ורטיגו אנד מון בר מציעים חווית גריל ובר שלא דומה לשום דבר שתמצאו בשום מקום אחר בעיר. המסעדה מגישה סטייקים מיובאים מובחרים ופירות ים ברמה עולמית, והבר מציע מבחר פנטסטי של משקאות, לרבות בירה, יין, שמפניה ומגוון קוקטיילים. הקפידו להזמין את ה-Vertigo Sunset, קוקטייל עם מאליבו ותערובת של חמוציות, אננס ומיצי ליים. עבור אוכל גורמה, משקאות איכותיים, נופים מדהימים וצפייה בלתי פוסקת בכוכבים, ורטיגו ומון בר הוא בהחלט המקום להיות בו.

    מה מייחד את ורטיגו ומון בר

    ורטיגו ומון בר הוא לא רק הבר השני בגובהו ברשימה זו, אלא מכיוון שהוא נמצא בקומה העליונה של בניאן טרי בנגקוק, אין שום דבר אחר מעליו. זה מאפשר תצפית ללא הפרעה של 360 מעלות על העיר וסביבתה כולה. ורטיגו ומון בר הוא עוד מקום פנטסטי לצפות בשקיעה ולראות את אורות העיר נדלקים למשך הלילה.

    Address  : 61st Floor, Banyan Tree Bangkok, 21/100 South Sathon Road, Sathon

    Opening hours  : 17:00 to 01:00 daily

    Access  :   Vertigo & Moon bar   is a 10-minute walk from   Sala Daeng BTS station   and   Lumphini MRT station  .

    3. HI-SO

    A stylish and trendy bar, HI-SO is located on the 29th floor of SO Sofitel Bangkok. It's a great place to come and party the night away after a day of shopping or relaxing by the pool. Unlike other rooftop bars in Bangkok that mostly overlook the city streets, HI-SO provides fantastic views of Lumpini Park, so make sure you arrive before the sun goes down to take in the sights of the beautiful greenery below. The bar itself presents a sleek and attractive modern design that enhances the atmosphere.

    After the sun goes down, you can stargaze or watch the city lights across the park with a drink in hand in one of the bar's semi-private booths or comfortable couches. HI-SO   has a wide selection of signature cocktails, creative cocktails and classic cocktails, as well as great prices on wine. Pair your drinks with a delightful selection of cheeses and charcuterie or choose a tapas platter made to share with friends. If you're looking for something more filling, the menu also offers burgers, steak and fish and chips.

    What sets HI-SO apart

    Due to the more intimate and exclusive feeling,   HI-SO   is especially suitable for hosting private events such as bachelor and bachelorette parties. Treat the bride-to-be to an unforgettable party before they officially tie the knot. The talented mixologists concocted a custom drink in their honor that the whole party could enjoy. HI-SO   is also a wonderful venue for weddings. Couples can exchange vows in the romantic light of the setting sun with 50 of their closest friends and family, followed by cocktail hour and dinner, all in the same location.

    Address  : Floor 29, SO Sofitel Bangkok, 2 North Sathorn Road Bangrak Silom, Bang Rak

    Opening hours  : 17:00 to 01:00 daily

    Access  :   HI-SO   is a 3-minute walk from   the Lumpini MRT station   and a 10-minute walk from  the Sala Daeng BTS station   .

    Rooftop Bars in Bangkok | 4. Octave Rooftop Lounge & Bar

    The Octave Rooftop Lounge and Bar can be found   all the way up on the 45th, 46th and 47th floors of the   Bangkok Marriott Hotel Sukhumvit   just off Sukhumvit Road. Whether your goal is to watch the sunset, have a romantic meal or just enjoy drinks with friends, this high bar is an excellent choice. Octave Rooftop Lounge and Bar   offers a fantastic selection of food and drinks, with lots of creative cocktails and a great selection of local beers and fine wines. For small bites, be sure to try the Asian-inspired tapas platter.

    הקומה הראשונה של הטרקלין-בר Octave Rooftop מציעה יותר תחושה של טרקלין, עם אווירה רגועה שהופכת אותו למקום מושלם לארוחת ערב. קומה אחת למעלה הוא בר מרפסת עם נוף נהדר של בנגקוק גורדי השחקים, וקומה נוספת משם נמצא הבר המלא על הגג של 360 מעלות, שם תרגישו כאילו אתם על גג העולם. מיקומו של הבר הזה נוח מאוד ונגיש בקלות מהרכבת הקלה, אך הוא ממוקם גם קצת מחוץ לאזורי התיירות העיקריים, מה שמונע ממנו להיות צפוף מדי.

    מה מייחד את הטרקלין ובר הגג אוקטבה

    אוקטבה גג טרקלין &בר הוא המקום ללכת אם אתה רוצה להבטיח לך לקבל נוף טוב לא משנה איפה אתה יושב. בבר יש מבחר רחב של סוגי ישיבה ואפשרויות לכל קבוצה הפרושה על פני שלוש הקומות שלו, ובעוד שמרפסת הגג של 360 מעלות מציעה את הנופים הסוחפים ביותר, גם בשתי הקומות הראשונות נשקף נוף נפלא. זכוכית מחוזקת מבטיחה קווי ראייה ללא הפרעה ברחבי העיר בכל מקום שבו אתה יושב.

    כתובת : קומה 45, מלון מריוט בנגקוק סוקומוויט, סמטת באן קלואי נוא'אה 2, קלונג טאן נוא'אה, וואטאנה

    שעות פתיחה: 17:00-02:00 מדי יום

    גישהטרקלין Octave ובר הגג נמצאים במרחק של 3 דקות הליכה מתחנת ה-BTS תונג לו (Thong Lo).

    5. רד סקיי בר

    רד סקיי בר (Red Sky Bar) שוכן בקומה ה-55 של מלון סנטרה גראנד (Centara Grand Hotel) בסנטרל וורלד (Central World), רובע הקניות הראשי של בנגקוק, סיאם (Siam). הוא ממוקם בין רבים ממרכזי הקניות הגדולים של העיר ונגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית. לאחר יום של קניות וסיורים, בואו לכאן לאווירה אלגנטית אך רגועה בה תוכלו לחזות בנופים של 360 מעלות של קו הרקיע של בנגקוק. רד סקיי בר משתרע על פני שני מפלסים, כאשר המסעדה היא חלק מהממסד בקומה הראשונה והבר בקומה השנייה. המסעדה דורשת הזמנה מראש, והבר הוא על בסיס כל הקודם זוכה.

    ב-Red Sky Bar תוכלו להזמין תפריט עונתי הכולל סטייקים מיובאים מעולים ופירות ים מתוצרת מקומית. שלבו את הארוחה שלכם עם יין משובח מהאוסף הנרחב של הבר לחוויית סעודה בלתי נשכחת באמת. לאחר מכן, עלו למעלה כדי לטעום מבחר של קוקטיילים ייחודיים טעימים וליהנות מהסגנונות המוזיקליים של רביעיית ג'אז חיה. אחד המאפיינים הבולטים של פס השמים האדום הוא קשת גדולה החוצה את השמים ומשנה את צבעה מעת לעת. כשאתם חוזרים למטה, אתם יכולים להסתכל למעלה ולראות בדיוק היכן הייתם על ידי זיהוי הקשת בענן.

    מה מייחד את רד סקיי בר

    אם ביקור ב– Red Sky Bar נמצא ברשימת התחנות שלך בבנגקוק, אז אתה בהחלט צריך לנסות לבוא במהלך שעה מאושרת. בין השעות 16: 00-18: 00 כל יום, משקאות מוצעים כמו לקנות אחד לקבל אחד חינם, מה שהופך כל משקה חצי הנחה! זו אחת העסקאות הטובות ביותר שתמצאו בסצנת הברים על הגגות בעיר. זוהי אפשרות נהדרת למטיילים בתקציב נמוך המחפשים חווית בר יוקרתית על הגג במחיר סביר יותר.

    כתובת : קומה 55, סנטרה גרנד בסנטרל וורלד, כביש ראמה 1 999/99, פאטומוואן

    שעות פתיחה: 11:30-01:00 מדי יום

    גישההבר Red Sky נמצא במרחק של 7 דקות הליכה מתחנת ה-BTS סיאם (Siam).

    6. בר שמפניה CRU

    בר השמפניה CRU המפואר במיוחד, הממוקם באותו בניין כמו רד סקיי בר (Red Sky Bar), ממוקם רק כמה קומות גבוה יותר, מה שהופך אותו לאחד הברים הגבוהים ביותר על הגג בבנגקוק. עלו לקומה ה-59 של מלון סנטרה גראנד בסנטרל וורלד כדי להתפנק בערב של שמפניה וכוסות טעימות. מבחר האוכל כולל צדפות, כבד אווז, קוויאר, לובסטר מטוגן בשמן עמוק וסרטנים. ניתן גם להזמין לוח גבינות פרימיום כדי לטעום סוגים שונים של גבינה. בהיותה תאילנד, יש גם מגוון רחב של חטיפים חריפים.

    הישיבה הפנורמית מבטיחה שלכל אורח יהיה נוף ללא הפרעה של העיר, עם נוף מרהיב מכל עבר. בבר יש אווירה רגועה יותר סביב השקיעה והוא מקבל אווירת מסיבה ככל שהערב מתקדם, עם די ג'יי. הקשת הצבעונית של ה-Red Sky Bar למטה מגיעה לבר השמפניה CRU, שוטפת אותו בצבעים המשתנים ותורמת לאווירה הקרירה והמתוחכמת. הוא גם מהווה רקע פנטסטי לתמונות שלכם, שבטוח תצלמו הרבה.

    מה הופך את בר השמפניה CRU למיוחד?

    גולת הכותרת של בר השמפניה CRU היא, כמובן, השמפניה! לאחר שעשיתם את דרככם לפסגה הגבוהה של בר הגג הזה, מגיע לכם ליהנות מהנופים עם מבעבעת ביד. זהו המקום היחיד בתאילנד בו תוכלו להזמין את השמפניה הוורודה האקסקלוסיבית Mumm No.1, ורד יבש שהוא תערובת של שרדונה ופינו נואר. יש גם מגוון של קוקטיילים שמפניה ייחודיים לפי הזמנה.

    כתובת : קומה 59, סנטרה גרנד בסנטרל וורלד, כביש ראמה 1 999/99, פאטומוואן

    שעות פתיחה: 17:00-01:00 מדי יום

    גישהבר השמפניה CRU נמצא במרחק של 7 דקות הליכה מתחנת ה-BTS סיאם.

    צ'ק-אין לסנטרה גראנד במלון סנטרל וורלד, יציאה לתחנת ה-BTS סיאם

    cgcw redsky 12
    ash edmonds fsI MRsic0 unsplash

    7. above-11 מעל אחת עשרה

    מעל אחת עשרה, השוכנת בקומה ה-33 של סוויטות פרייזר סוקהומוויט, הייתה הבר-מסעדה היפני הפרואני הראשון על הגג לא רק בתאילנד אלא בכל דרום מזרח אסיה. צפו בנופים של גורדי השחקים מתצפית פנורמית של 180 מעלות המכוונת לעבר רובע סיאם. גם הבידור המוזיקלי החי ב-Above Eleven הוא תמיד ברמה הגבוהה ביותר, ומסתובב בין תקליטנים שמנגנים מוזיקת ריקודים, תפאורות ג'אז, ערבי סלסה והרכבי בידור מיוחדים אחרים.

    בואו לכאן לחוויה קולינרית שונה ממה שתמצאו בכל מקום אחר בעיר, כמו גם תפריט קוקטיילים מדהים המורכב ממיטב הקלאסיקות והיצירות המיוחדות של הבר. תוכלו לטעום את המטבח היפני-פרואני האותנטי המכונה Nikkei, שנוצר במקור על ידי מהגרים יפנים בפרו, ולשלב את הארוחה שלכם עם מספר קוקטיילים בהשראה פרואנית, כגון Chilcano (שילוב של ג'ינג'ר טרי, ג'ינג'ר אייל, ליים ופיסקו), או פיסקו סאוור קלאסי.

    מה הופך את "מעל אחת עשרה" למיוחדת?

    מעל Eleven הוא אולי אחד הברים המעוטרים ביותר על הגג בבנגקוק. למעשה, ניתן לראות בו מעין מיצב אמנות בפני עצמו. העיצוב נעשה בהשראת הסנטרל פארק בניו יורק וכולל אלמנטים כמו עציצים, שטחי דשא ועצי פלדה מבניים עם עלי אקריליק שגורמים לך להרגיש כאילו אתה בפארק ולא יותר משלושים קומות בשמיים. כמובן, יש שפע של פלטפורמות צפייה שובות לב שמזכירות לך כמה אתה באמת גבוה. עששיות מורשת גדולות מעניקות לחלל כולו אווירה חמה ומזמינה.

    כתובת : קומה 33, סוויטות פרייזר סוקומוויט, דרך סוקומוויט, Soi 11

    שעות פתיחה: 18:00-02:00 מדי יום

    גישההמלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מתחנת BTS ננה (BTS Nana).

    ash edmonds 96EOKC5d200 unsplash

    8. בר-מסעדה SEEN בנגקוק

    adam jaime dmkmrNptMpw unsplash

    המסעדה-בר SEEN בנגקוק (SEEN Restaurant &amp Bar Bangkok) היא מסעדה רבת קומות הממוקמת בקומות ה-26 וה-27 של מלון אוואני ריברסייד בנגקוק (Avani Riverside Bangkok Hotel), ומציעה נוף של נהר צ'או פראיה (Chao Phraya) ושל קו הרקיע של העיר. ניתן למצוא ברים עם SEEN גם בליסבון ובסאו פאולו. המיקום בבנגקוק הוא בר על הגג המציע עיצוב ארט דקו אופנתי ואווירה אופנתית, עם די ג'יי חי שנותן את הטון ומיקסולוגים עטורי פרסים שיוצרים קוקטיילים ייחודיים עם שמות כמו נעלי הבית היפניות ופינקי צ'יוואווה.

    התפריט מציע מבחר טעים של מאכלים פורטוגזיים-ברזילאיים שנוצרו על ידי השף הסלבריטאי אוליבייה דה קוסטה, עם מנות כגון סטייק וואגיו ופלטת פירות ים. יש גם בר סושי מעולה ומגוון מנות ראשונות קלות שתוכלו להזמין אם אינכם מעוניינים בארוחה מלאה. SEEN Restaurant &Bar Bangkok היא בחירה מצוינת אם תרצו לשתות כמה משקאות עם חברים בעודכם נהנים מנוף נהדר בסביבה תוססת ומסוגננת.

    מה הופך את המסעדה והבר SEEN בנגקוק למיוחדת?

    אחד המאפיינים המגניבים ביותר של המסעדה והבר SEEN בבנגקוק הוא למעשה היחיד שתוכלו לחוות במהלך היום: בריכת האינסוף. עצרו במהלך היום לטבילה והשקיפו לצד הבריכה על נהר צ'או פראיה (Chao Phraya) שטוף השמש. לאחר שתסיימו לשחות, תוכלו להזמין ארוחה מתפריט הצהריים של המסעדה ולפנק את עצמכם בקוקטייל או שייק. בלילה, הבריכה מעניקה לבר אווירה אופנתית ויוקרתית.

    כתובת : קומה 26, AVANI ריברסייד בנגקוק, 257 Charoen Nakhon Rd, סמרה, תון בורי

    שעות פתיחה: 18:00-01:00 מדי יום

    גישההבר-מסעדה SEEN בנגקוק נמצא במרחק של 15 דקות שיט במעבורת ממזח סאתורן (Sathorn Pier). תוכלו לתפוס הסעות חינם למזח סאתורן מתחנת ה-BTS סאפאן טאקסין.

    m s meeuwesen QYWYnzvPTAQ unsplash

    9. סיילו סקיי בר ומסעדה

    עשו את דרככם לקומה ה-46 של בית הדירות Sky Walk לערב יוקרתי במחיר סביר ב-Cielo Sky Bar & Restaurant, אחד הברים הטובים ביותר על הגג בבנגקוק. סגנון ארט דקו מעניק לבר זה אלגנטיות של שנות ה -60 ותחושה רגועה. כאן תוכלו למצוא מבחר פנטסטי של קוקטיילים ייחודיים וקלאסיים, כמו גם מחירים מעולים על מגוון בירות ויינות. תפריט האוכל, שגם הוא במחיר סביר מאוד, מציע מגוון מנות תאילנדיות ומערביות, כמו גם מנות טאפאס, כגון כנפי עוף בברביקיו וספרינג רול תאילנדי.

    מסעדת Cielo Sky Bar & Restaurant מספקת נוף של 360 מעלות של העיר עם שפע של כיסאות וספות המשתרעים עד הקצה לישיבה מצוינת בשורה הראשונה. פינות ישיבה שונות מרווחות היטב זו מזו, ויוצרות תחושה פרטית יותר. מיקומו הייחודי של הבר, קצת יותר רחוק על דרך סוקהומוויט, מאפשר לכם לראות את נהר צ'או פראיה (Chao Phraya) ואת גורדי השחקים של סוקהומוויט באופן שונה מאשר בברים רבים אחרים על הגגות בבנגקוק. יש לו קסם ופשטות שפוגעת בכל התווים הנכונים לבילוי לילי נהדר.

    מה מייחד את סיילו סקיי בר ומסעדה

    בעוד של– Cielo Sky Bar &Restaurant יש תכונות בולטות רבות שהופכות אותו לייחודי ושווה את הביקור, גולת הכותרת של בר הגג הספציפי הזה היא שביל זכוכית המאפשר לך לראות ישר למטה 45 קומות מתחת. הוא מכונה skywalk, והוא באמת מנצל את המיקום של בר הגג ומספק ריגוש קטן וכיפי שיעיר אתכם ישר עם פרץ אדרנלין, וישאיר אתכם מוכנים למסיבה.

    כתובת : קומה 46, סקיי ווק קונדומיניום, רובע W, סוקומוויט 69-71

    שעות פתיחה: 17:00-12:00 מדי יום

    גישה: המלון נמצא במרחק של 4 דקות הליכה מתחנת ה-BTS פרה קאנונג (Phra Khanong).

    wu yi 9ds9FNzUEwM unsplash

    10. הגג @ בר 38

    הבר Roof @ 38th הוא בר באוויר הפתוח הממוקם בקומה ה-38 של המלון. הוא תופס מרפסת בצורת ריבוע, כי אתה יכול ללכת כל הדרך מסביב כדי לחזות בנוף של 360 מעלות. יש שפע של מקומות ישיבה נוחים סביב הבר המספקים קווי ראייה מצוינים לפנורמה שמתחת. מהבר הגג @ 38, אתה יכול לראות את כל סילום התחתון, כמו גם שלושה עיקולים מלאים של נהר צ'או פראיה, יחד עם שלושה גשרים החוצים אותו. אתה יכול גם לראות ישירות את שדרת סאטורן הארוכה והישרה כשהיא נמתחת לכיוון פארק לומפיני.

    כמו כל מלונות Mode Sathorn, לבר הגג @ 38th יש תחושה אופנתית ומסוגננת שהופכת אותו למקום נהדר גם לבלות וגם לחגוג. האווירה מועצמת על ידי תאורה כחולה וסגולה מפוזרת. זהו חלל אופנתי בו תוכלו להירגע ולבלות לילה בחוץ עם טעימות מקוקטיילים יצירתיים, ליהנות מיינות איכותיים ולהאזין לתקליטן חי.

    מה הופך את הגג @ 38th Bar למיוחד

    מלבד נוף מרהיב, מה שבאמת גורם לבר הגג @ 38 להתבלט הוא התפריט. מלון מוד סאטורן שם דגש חזק על שירותי אוכל ומכנה את עצמו "מלון גסטרונומי". התפריט מציע שילוב ייחודי של מאכלים אסיאתיים, צרפתיים, מקסיקניים ומרוקאיים, ומאפשר לכם להתנסות בחיך שלכם. תוכלו להזמין הכל, החל מכופתאות סיניות יצירתיות וסושי פיוז'ן ועד נקניקיות טלה ונקניקיות. אם אתה הולך לגג @ 38 בר, הקפד להביא את התיאבון שלך.

    כתובת : קומה 38, מלון מוד סאתורן, דרך סאטורן צפון 144, סילום, בנגראק

    שעות פתיחה: 17:00-01:00 מדי יום

    גישה: הבר The Roof @ 38th נמצא במרחק של 2 דקות הליכה מהמלון.