צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הדברים הטובים ביותר לעשות בערבים בבנגקוק

    לאן ללכת בבנגקוק בלילה?

    חוויות חיי הלילה של בנגקוק הן חלק מהסיבות העיקריות לכך שכל כך הרבה אנשים עושים את הטיול למטרופולין המהביל הזה שנה אחר שנה. מקוקטיילים בשמיים עם נוף מרהיב ועד מועדוני מרתף ואפילו מופעי תיאטרון מתריסים מגדרית, חיי הלילה בבנגקוק מגוונים כמו בלתי נשכחים.

    ריכזנו עבורכם כמה מהחוויות הטובות ביותר עבור מה שתוכלו לעשות עם הלילות הארוכים שלכם בבנגקוק. הרשימה הזו רחוקה מלהיות ממצה, אבל אם אתם מחפשים משהו מרגש לעשות, אנחנו ממליצים בחום על כל אחת מפעילויות הלילה האלה.

    1. ברים על הגג בבנגקוק

    wu yi 9ds9FNzUEwM unsplash

    מדגיש:

    • חיי לילה

    מתחשק לכם לגעת בעננים בזמן שאתם לוגמים קוקטייל? קומץ המקומות על הגגות בעיר העלו את חיי הלילה של בנגקוק לגבהים סטרטוספריים. נופים עוצרי נשימה משתלבים עם קהל מדהים בבר גבוה זה של אוויר פתוח.

    2. מופעי קברט טרנסג'נדרים בבנגקוק

    מדגיש:

    • חיי לילה

    אין כמו מופע קברט בבנגקוק! התלבושות הראוותניות, התפאורות המרהיבות והמחוות המוזיקליות המטורפות לצורה הנשית ישאירו אתכם מסונוורים מההופעות, ובהחלט מתרשמים מהמבצעים.

    3. הפלגות ארוחת ערב על נהר צ'או פראיה

    מדגיש:

    • חיי לילה

    ההיסטוריה, התרבות והמטבח התאילנדיים משתלבים יחד עם מסע לאורך נהר המלכים של בנגקוק. על סיפון סיירת יוקרתית או דוברת אורז מעץ טיק, תוכלו להתפעל ממקדשים נוצצים ומהמולת חיי הנהר בעודכם נהנים מארוחה מפוארת. המראות והרגשות לאורך גדות הנהר מרתקים בלילה.

    4. שווקי הלילה של בנגקוק

    jaddy liu dzMvy69csJE unsplash

    מדגיש:

    • חיי לילה
    • קניות

    אם אתם לא מוכנים להגיע לברים ולמועדונים, עוררו את חוש הקניות שלכם עם קצת קניות אחרי רדת החשיכה בשווקי הלילה של בנגקוק. קאוסאן רואד, עם לבוש הנוסעים חסר הדאגות שלו, וגן העדן של פאטפונג שהוא שוק פאטפונג, מציעים מגוון רחב של מוצרים זולים עם מחירים שיכולים לרדת עוד יותר אם תתמקחו.

    5. מועדוני לילה בבנגקוק

    artem bryzgalov 4EQVWx5tvp0 unsplash

    מדגיש:

    • חיי לילה

    במועדוני הלילה הטובים ביותר בבנגקוק, תמצאו רחבות ריקודים עמוסות בבחורות חמודות, בני נוער לוגמים וויסקי ומסיבות מטורפות. הפסקול הוא בדרך כלל סערה של מקצבים אפלים ומעוותים, מ-EDM והיפ הופ ועד טכנו והאוס.

    6. מופע תרבות וארוחת ערב של סיאם נירמיט

    מדגיש:

    • חיי לילה
    • משפחה
    • תמונה

    סיאם נירמית אורזת את כל הפאר של ארץ החיוכים למופע בימתי מרהיב בן 80 דקות. המערכה הראשונה מתארת כיצד סיאם הפכה לצומת דרכים שבו תרבויות נפגשות, השנייה כיצד קארמה קושרת את העם התאילנדי, והאחרונה כיצד טקס דתי מזכה את התאילנדים בחייהם. קרא/י עוד

    מיקום: 19 Thiam Ruam Mit Road, חואי קוואנג, בנגקוק 10310, תאילנד

    טלפון: +66 (0)2 649 9222

    7. חיים ג'אז בר בנגקוק

    3cfd51d9 4564 4331 aa49 130bd1641c40

    מדגיש:

    • חיי לילה

    בבנגקוק יש מגוון מרתק של ברי ג'אז מגניבים וקלאסיים, אידיאליים לבלות בהם את השעות בסטייל. מקומות המוזיקה החיה המובילים בבנגקוק הם הקרם דה לה קרם של סצנת בר הג'אז בעיר, המציגה כמה מהאמנים המקומיים והבינלאומיים המוכשרים ביותר על בסיס לילי.

    8. הופעה חיה של מואי תאי באסיה

    מדגיש:

    • חיי לילה
    • צלם תמונה

    Muay Thai Live: The Legend Lives הוא מופע תיאטרלי מרגש בבנגקוק האסיאתית. הוא משלב הופעות משעשעות עם המהלכים העתיקים של קיקבוקסינג מואי תאי. המופע הזה, שאורכו 90 דקות, נהדר עבור צופי תיאטרון, משפחות או סתם כל מי שרוצה לקבל תובנה מרגשת על התרבות התאילנדית, עשוי להשאיר אתכם להוטים ללבוש את המכנסיים הקצרים שלכם ולהיכנס לזירה בעצמכם.

    ההייפ סביב Muay Thai Live: The Legend Lives הוא מסיבה כלשהי. מופע זה בבנגקוק מתקיים מדי יום למעט ימי שני החל מהשעה 20:00 ב-The Stage, תיאטרון מודרני בן 600 מושבים בתוך שוק הלילה האסיאתי The Riverfront.

    מקום: תיאטרון הבמה, אסיאטיק גדת הנהר, 2194 Charoen Krung Rd , באנג קו לאם, בנגקוק 10120, תאילנד

    פתוח: ימים שלישי עד ראשון החל מהשעה 20:00 (סגור בימי שני)

    טלפון: +66 (0)2 108 5999

    9. חיי לילה להטב"קים+

    waranont joe vz DwDb2l2w unsplash

    מדגיש:

    • חיי לילה

    חיי הלילה של בנגקוק, שלעתים קרובות פרועים, אף פעם לא מאולפים, לובשים ורוד על השרוול. קהילת הלהטב"ק+ של בנגקוק, המפורסמת בסובלנות שלה, מציעה אפשרויות חיי לילה רבות כמעט כמו לקהל הסטרייטי – אין באמת תירוץ להישאר בארון!