צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קניות באזור אנדרטת הניצחון בנגקוק

    איפה לקנות ומה לקנות באנדרטת הניצחון

    קניות באנדרטת הניצחון עוסקות יותר באופנת רחוב ואביזרים זולים שאולי תזרקו אחרי כמה שבועות מאשר מותגי מעצבי רחוב. את האזור פוקדים תאילנדים ממעמד הפועלים וסטודנטים באוניברסיטאות המחפשים משהו צבעוני ומחיר סביר.

    אם אתה אוהב קניות ברחוב הראשי, אולי תהנה לגלוש באוספים הנרחבים כאן. עבור אחרים, זה יכול להיות מרגש במבט ראשון לראות את כל הדוכנים עמוסים בכל מיני סחורות, אבל ההתרגשות למעשה נעצרת שם. רוב החנויות ממוקמות מתחת לסקיי-ווק BTS ולאורך הרחוב מ-Ratchawithi Soi 3 עד Soi 9. להלן המדריך שלנו למקומות הטובים ביותר לקניות באנדרטת הניצחון.

    1. המלך פאוור ראנגנאם

    6335162c c888 4406 9ac3 10f1cb734cbb
    צילום: PEAK99 (CC BY-SA 4.0) שונה

    טוב עבור:

    • קונים

    King Power Rangnam הוא קניון זכוכית ופלדה מודרני המציע 2 קומות של קניות בלעדיות פטורות ממכס. מצאו מוצרים תאילנדיים איכותיים כגון תכשיטים, אופנה, אמנות, מלאכה, כלי בית ומוצרי ספא בקומה הראשונה. בקומה השנייה יש מבחר רחב של מותגי יוקרה בעלי שם עולמי כגון קרטייה, שופארד, סלבטורה פרגאמו, בורברי ומון בלאן.

    הנוסעים יצטרכו להציג את הדרכונים, מספר הטיסה, מסלול הנסיעה וכרטיס החבר של King Power בנקודת הצ'ק-אין. תוכלו לאסוף את הפריטים שנרכשו בנמל התעופה הבינלאומי Suvarnabhumi ביום העזיבה. מבקרים השוהים זמן רב עדיין יכולים לקנות כאן פריטים פטורים ממכס, אך רק בקטגוריות מוגבלות, כגון מצלמות, טלפונים ניידים, בגדים, נעליים, תיקים ומוצרי משי תאילנדיים. קינג פאוור ראנגנאם הוא חלק ממלון פולמן בנגקוק קינג פאוור.

    מיקום: 8 Soi Rang Nam, פאיה תאי רואד, ראטצ'אטווי, בנגקוק 10400, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:00-21:00

    טלפון: +66 (0)2 677 8888

    2. המאה רחבת הסרטים

    טוב עבור:

    • קונים

    מלון סנטורי דה פילם פלאזה (Century The Movie Plaza) משלב קונספט של קניון לייף סטייל וסינפלקס באזור הניצחון (Victory Zone) בבנגקוק. הקניון בן 8 הקומות כולל 4 קומות של קניות ומסעדות, עם סופרמרקט Tops ודוכני ספקים בסגנון MBK במרתף. בקומה החמישית נמצא הקולנוע עם 8 מסכים, ואילו הקומות 6 עד 8 מיועדות כ"אזור חינוכי" להכשרת בתי ספר ומכונים.

    מיקום: 15 Phayathai Rd , תאנון פאיה תאי, פאיה תאי, בנגקוק 10400, תאילנד

    טלפון: +66 (0)2 247 1111

    3. סוי רוי רן

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    Soi Rui Ran, הממוקם בקומה הראשונה של מתחם הקניות Center One, הוא בזאר קניות מקורה וממוזג. כפי ששמו מרמז (רועי רץ פירושו '100 חנויות'), הוא מכיל שורה ארוכה של חנויות בודדות המוכרות הכל, מאופנת נשים ועד אביזרי שיער, תיקי עור, נעליים, עקבים גבוהים ואפילו מדי אחות. רוב החנויות משרתות את הקולקציות שלהן אך ורק לנשים, אם כי יש גם כמה חנויות חולצות.

    מקום: Ratchawithi Rd , תאנון פאיה תאי, ראטצ'תווי, בנגקוק 10400, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-22:00

    4. נקודת ניצחון

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    ויקטורי פוינט הוא בזאר חיצוני מתחת לאנדרטת הניצחון BTS Skytrain. הוא עמוס בדוכנים בסגנון שוק ודוכני אוכל. קולקציית הבגדים ואביזרי האופנה המוצעת כאן מיועדת לתאילנדים ולסטודנטים ממעמד הפועלים, ואינה דומה לאלה שתמצאו בדוכנים שלצד הרחוב ברחבי בנגקוק. לאחר השקיעה, סדרה של ברים מאולתרים מציעים משקאות זולים, כגון קוקטיילים בדלי ובירות מקומיות.

    מקום: Soi Ratchawithi 9 (Loet Penya), תאנון פאיה תאי, ראטצ'תווי, בנגקוק 10400, תאילנד

    5. הוילה

    טוב עבור:

    • קונים

    באוויר הפתוח, עם בריכה מעוצבת, מזרקות קטנות וכיסי צמחייה, לה וילה מספקת את אורח החיים העכשווי של קהל לקוחותיה. החנויות בקניון הקהילתי בן 3 הקומות משתרעות על פני מגוון רחב של קטגוריות, מהעדכניות ביותר ועד הטרנדיות ועד פשוט חמודות, כגון iStudio, חנות מנגה יפנית, Bookazine, חיבור יין, After You (קפה קינוח בסגנון יפני), iBerry (גלידה ביתית יצירתית), קפה גרייהאונד ביתי, סטארבקס ושוק וילה.

    מיקום: 356 Phahonyothin Rd , סאמסן נאי, פאיה תאי, בנגקוק 10400, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 7:00-10:00

    טלפון: +66 (0)91 818 4196