צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חיי לילה בבנגקוק 

    הברים, המועדונים ואזורי חיי הלילה הפופולריים ביותר


    בנגקוק מציעה סצנת חיי לילה תוססת ומרגשת המציעה הכל, החל מברים אופנתיים על הגג, דרך ברי קוקטיילים ייחודיים, מועדונים תוססים ועוד. בבנגקוק, חיי הלילה משגשגים ומגוונים כמו העיר עצמה ורוב המבקרים צריכים לתכנן לנצל את האטרקציות של העיר. עם כל כך הרבה מה לבחור, המבקרים ירצו לתכנן את הרפתקאות חיי הלילה שלהם ומדריך זה יכול לעזור למטיילים להחליט אילו אזורים, ברים, מועדונים ואטרקציות לבחור מהם בעת ביקור בעיר.

    אזורי חיי הלילה הטובים ביותר בבנגקוק

    בבנגקוק יש הרבה אזורי חיי לילה נהדרים לבחירה וכל אזור יציע משהו קצת שונה למבקרים. הנה כמה מאזורי חיי הלילה הפופולריים בבנגקוק.

    קאוסאן רואד

    רחוב קאוסאן (Khao San Road), הממוקם במרכז בנגקוק, מפורסם במתן שירות לתרמילאים ומהווה מקום מפלט למטיילים באזור. מבקרים המחפשים ברים ומסעדות רועשים ומרגשים, כמו גם מקומות בתקציב, צריכים לאהוב את האזור הזה.

    איך להגיע לשם

    סעו ברכבת העילית של BTS לתחנת ה- BTS סאפאן טאקסין. סעו למזח המרכזי של סאטורן, שנמצא ליד תחנת BTS, וקחו את סירת האקספרס Chao Phraya במעלה הנהר (סירות דגל כחולות או כתומות). רדו במזח פרה ארת'יט. קאוסאן רואד (Khao San Road) נמצא במרחק של 11 דקות הליכה מדרום־מזרח למזח.

    דרך סוקומוויט

    סוקהומוויט רואד ידועה בכך שיש בה כמה מאפשרויות חיי הלילה הטובות ביותר בבנגקוק. עם ברים אופנתיים, קניות נהדרות, שפע של מסעדות יוקרה ומועדוני לילה, Sukhumvit Road הוא מיקום נהדר עבור תיירים לבקר. דרך סוקומוויט היא גם ביתם של מספר רובעי חיי לילה מפורסמים והיא אחת השדרות הארוכות בעולם.

    איך להגיע לשם

    קו בנגקוק BTS סוקומוויט (Bangkok BTS Sukhumvit) עובר לאורך הכביש, כך שתיירים יכולים להגיע לאזור זה באמצעות ה-Skytrain. ישנן תחנות BTS רבות המשרתות מחוז זה, אך חלק מהתחנות המשמשות ביותר את המבקרים הן תחנת BTS ננה, תחנת BTS אסוק, תחנת BTS תונג לו ותחנת BTS אקאמאי. תחנת BTS Asok נמצאת באמצע דרך סוקומוויט, כך שמטיילים המחפשים מיקום מרכזי צריכים לרדת בתחנת BTS זו.

    אזורי חיי לילה מפורסמים בדרך סוקומוויט

    אמנם ישנם מיקומי חיי לילה רבים לבחירה וקרוב מאוד לדרך סוקהומוויט, אך הנה כמה מהאזורים המפורסמים ביותר המציעים הצצה לאפשרויות הבילוי הרבות הזמינות בסמוך לרובע זה.

    חוטיני אליו

    תונג לו (Thong Lo), הידועה בסצנת חיי הלילה האופנתית שלה, היא בחירה מצוינת עבור מבקרים המעוניינים לחוות ברי קוקטיילים, חנויות בוטיק ומועדוני יוקרה. אזור זה מושך אליו מקומיים וגולים כאחד, כך שמטיילים המעוניינים להתערבב צריכים ליהנות מבילוי לילי ב-Thong Lo , הממוקמת מצפון־מזרח לתחנת הרכבת העילית תונג לו על קו סוקומוויט.

    Ekkamai Road (סוי סוקומוויט 63)

    ביתם של היפסטרים, בתי קפה ומקומות נהדרים לאכול בהם, Ekkamai Road, הידוע גם בשם Soi Sukhumvit 63, הוא יעד מועדף על המקומיים והגולים באזור. מכיוון שהמבקרים לא מגיעים אליה כל כך הרבה, Ekkamai יכול להיות מקום נהדר לחקור אם מטיילים רוצים לחוות את חיי הלילה של בנגקוק מחוץ לאתרי התיירות הרגילים, וזה גם מקום נהדר עבור אוכלים המחפשים מנות בנגקוק ייחודיות וחצי ליטר בירה טוב. כביש Ekkamai ממוקם בצד הצפוני של תחנת BTS Ekkamai על קו Sukhumvit.

    סבתא

    מחוז ננה הוא אזור נהדר לבקר בו עבור תיירים שרוצים לחוות ברים קצת צפופים. מפורסם בברים על פי נושא, יש הרבה אתרים נהדרים לראות באזור זה. ננה פלאזה מומלץ לבקר על ידי מבוגרים, כפי שהוא לא ידידותי למשפחה כמו כמה אזורים אחרים בבנגקוק. שלטי הניאון הזוהרים של ננה פלאזה מקבלים את פני המבקרים כשהם עוברים באזור בהיר ומרגש זה. ננה פלאזה ממוקמת דרומית-מערבית לתחנת ה-BTS ננה על קו סוקומוויט.

    אסוק סוי קאובוי

    עמוס בכמעט 40 ברים, סוי קאובוי הוא יעד פופולרי לתיירים וגולים בבנגקוקסוי קאובוי הוא גם אחד מרובעי החלונות האדומים המפורסמים ביותר בבנגקוק, כך שתיירים הרפתקנים המחפשים אורות בוהקים ואטרקציות מטורפות צריכים ליהנות מאזור זה. סוי קאובוי ממוקם צפונית מזרחית לתחנת BTS Asok.

    סילום

    סילום, ביתו של רובע העסקים של בנגקוק, מציע גם מבחר גדול של מסעדות, והוא גם המיקום של רובע הבילויים המפורסם של בנגקוק, פאטפונג (Patpong), אחד מאזורי חיי הלילה המובילים של בנגקוק. בעוד סילום הוא כל העסק במהלך היום, בלילה האזור מתעורר לחיים עם אנשים, ברים ומועדונים. אזור זה יכול להיות עסוק מאוד, אז היו מוכנים להמון. תחנת MRT המרכזית ביותר באזור היא תחנת MRT Si Lom. המבקרים יכולים גם לקחת את ה- BTS לתחנת ה- BTS סאלה דנג בקו סילום.

    RCA

    RCA, הידוע גם בשם רויאל סיטי אווניו (Royal City Avenue), הוא אחד מאזורי הבילוי המפורסמים ביותר בבנגקוק. עם מועדונים מדהימים, ברים ואפשרויות מוזיקה חיה, אזור זה הוא בחירה מצוינת עבור מבקרים המחפשים מגוון רחב של אפשרויות בילוי באזור אחד. RCA הוא בדרך כלל ביקר על ידי אנשים צעירים והוא ביתם של מוסדות בידור אופנתיים רבים. סעו ברכבת ה-BTS לתחנת ה-BTS פרום פונג (Phrom Phong) או לתחנת ה-BTS אסוק (Asok). מכל אחת מהתחנות הללו, המבקרים צריכים לשכור מונית ולבקש מהנהג לקחת אותם ל- RCA.

    הברים הטובים ביותר בבנגקוק

    ממוסדות יוקרתיים ועד צלילות בתקציב נמוך, בבנגקוק יש כל כך הרבה ברים מדהימים לבחירה, שהמבקרים בטוח ימצאו משהו שיתאים לטעמם. בנגקוק היא מיקום נהדר לתיירים שאוהבים לשתות וליהנות מאזורי חיי הלילה, והנה כמה מהברים הרגילים והטובים ביותר על הגג באזור.

    Wat Arun

    5 מהברים הטובים ביותר על הגג בבנגקוק

    בנגקוק ידועה בברים הנהדרים שלה על הגג, וביקור חד פעמי בעיר יכול להיות חוויה שמטיילים לעולם לא ישכחו. גבוה מעל העיר, המבקרים יכולים להעריך את קו הרקיע של בנגקוק תוך כדי לגימת קוקטיילים וליהנות מביקורם. מטיילים המחפשים חוויה מיוחדת במיוחד צריכים להזמין מקום באחד הברים שעל הגג בבנגקוק בזמן השקיעה. עם כל כך הרבה ברים נהדרים לבחירה, הנה כמה הצעות לכמה ממקומות חיי הלילה המובילים על הגג בבנגקוק.

    בר על הגג בסאלה ראטאנקוסין

    בר הגג של המלון ממוקם בתוך מלון סאלה ראטאנקוסין (Sala Rattanakosin Hotel Bangkok), ומציע נופים מדהימים של וואט ארון (Wat Arun) (מקדש השחר) ושל נהר צ'או פראיה (Chao Phraya), ומגיש בירה, יין, קוקטיילים וחטיפים קלים. מומלץ להזמין מקום מראש.

    כתובת: 39 Maha Rat Road , פרה בורום מהא ראטצ'וואנג, פרה נאקון
    שעות פעילות: 17:00 עד 23:00 מדי יום

    בר הגג Speakeasy

    בר הגג Speakeasy ממוקם ב-24 לחודש. ו קומה 25 של מלון מוזה בנגקוק לאנגסואן – MGallery Collection הוא מקום נהדר ליהנות בו מנוף פנורמי של העיר. בר הגג The Speakeasy כולל גן שמיים על הגג, ומציע מנות פיוז'ן אסייתיות ומתמחה בהגשת קוקטיילים טעימים. הבר פופולרי וידוע כמושך קהל לקוחות מובחר, והמבקרים צריכים להזמין שולחן מוקדם אם הם מקווים לבקר בבר זה.

    כתובת: 55/555 Langsuan Road לומפיני פאתום וואן
    שעות: 17:30 עד 01:00 כל יום

    1826 מיקסולוגיה ובר על הגג

    מסעדת 1826 Mixology &Rooftop Bar מציעה נופים מדהימים של השקיעה וקוקטיילים טעימים העשויים ממרכיבים טריים תוצרת בית, וממוקמת באווירה יפהפייה באוויר הפתוח, ומהווה בחירה מצוינת עבור משקאות יוקרתיים. הבר ממוקם בקומה ה-26 של מלון רמברנדט סוויטס אנד טאוארס, הבר מגיש גם מנות קטנות הכוללות מנות מקסיקניות, הודיות ואיטלקיות.

    כתובת: 19 Sukhumvit Soi 18 , קוואנג קלונג טואי, קלונג טואי
    שעות פתיחה: 17:00 עד 01:00 מדי יום

    אוקטבה

    בחלק העליון של הקומה ה -45 של מלון בנגקוק מריוט סוקהומוויט נמצא טרקלין ובר על הגג, ועם נופים מדהימים וגישה נוחה מרחוב סוקהומוויט, בר תלת מפלסי זה הוא מקום נהדר לשבת, להירגע וליהנות מהנוף. אבל אם המבקרים מצפים למסיבה, התרחקו מהקומה הראשונה, המשמשת בעיקר לסעודה ובידור, וחקרו את השנייה או השלישית כדי ליהנות מאווירת המסיבה. על הנוסעים להקפיד לחוות את האוויר הפתוח ואת הנופים הפנורמיים של הקומה השלישית לפני שהם עוזבים.

    כתובת: סמטת באן קלואי נוא'אה 2, קלונג טאן נוא'אה, וואטאנה

    שעות פעילות: 17:00-02:00 מדי יום

    מעל אחת עשרה

    מעל Eleven הוא בר גג בן שלוש קומות הידוע כאופציה חסכונית יותר למבקרים שרוצים לעצור בבר על הגג אבל לא רוצים לשלם מחירים גבוהים. מסעדת Above Eleven מציעה מטבח פרואני/יפני ועיצוב מעניין שנועד להיראות כמו פארק עירוני, ומציעה מבחר קוקטיילים ייחודיים ונוף מרהיב של מרכז העיר בנגקוק.

    כתובת: סוקומוויט רואד סוי 11, קלונג טוי

    שעות פעילות: 18:00-02:00 מדי יום

    adam jaime dmkmrNptMpw unsplash

    5 מהברים הטובים ביותר בבנגקוק

    בנגקוק היא מיקום נהדר עבור אנשים שאוהבים בר הופ כי יש הרבה רובעים שיש להם שפע של ברים במרחק הליכה אחד מהשני. ולתיירים מתוחכמים יותר, אפשרויות חיי הלילה של בנגקוק כוללות גם מבחר גדול של ברים הפונים לקהל לקוחות מובחר יותר. מהיוקרה ועד הנינוחות יותר, הנה כמה מהברים הטובים ביותר בבנגקוק.

    בר הבמבוק

    חובבי הג'אז בוודאי יעריצו את בר הבמבוק. עם העיצוב המדהים והמוזיקה החיה שלו, בר הבמבוק עשה לעצמו שם כבר בג'אז והמוניטין שלו רק גדל עם השנים בגלל איכות המקום שלו. המבקרים יכולים ללגום משקאות עטורי פרסים בזמן שמוזיקה חיה מתנגנת. מוזיקה חיה כל יום 21:00 למעט ימי ראשון. בר הבמבוק ממוקם על נהר צ'או פראיה ולאחר השעה 18:30, יש קוד לבוש בבר הבמבוק: נשים מתבקשות ללבוש בגדים אלגנטיים, בעוד גברים מתבקשים ללבוש מכנסיים ארוכים ונעליים סגורות.

    כתובת : 48 Oriental Ave , קוואנג באנג ראק, באנג ראק

    שעות פעילות: 17:00-01:00, ראשון עד חמישי; 17:00 עד 02:00, שישי ושבת

    קטן

    עם אווירה ייחודית, בר קוקטיילים זה הפועל בשעות הלילה המאוחרות הוא תחנה נהדרת לאחר יום ארוך של סיורים. ל-Smalls יש עיצוב בהשראה פריזאית והאווירה נקבעת על ידי תאורה נמוכה כאשר מוסיקת ג'אז רכה מתנגנת לכל אורכה. מלון בן שלוש קומות זה כולל לובי נעים ואזור בקומה העליונה שבו המבקרים יכולים ליהנות מקוקטייל על הטרסה. המלון מגיש גם אוכל צרפתי, כך שתוכלו ליהנות ממגוון רחב של פריטי אוכל עם המשקאות שלכם בזמן שאתם נרגעים.

    כתובת: 186, 3-4 סמטת סואן פלו 1, תונג מהא מק, סאתון

    שעות פעילות: 19:00-02:00, רביעי עד שני

    סקסופון

    מבקרים המחפשים מוסיקת ג'אז חיה והופעות בלוז צריכים לתכנן ביקור בסקסופון. מיקום פאב פופולרי זה מציע בר מלא ומופעים עד מאוחר מאוד בלילה. עם מסעדה נהדרת גם כן, סקסופון הוא המקום המושלם עבור האורחים לתפוס ארוחה ומשקה ולהתיישב בערב.

    כתובת: אנדרטת הניצחון 3/8, דרך תאנון פאיה תאי, ראטצ'תווי

    שעות פעילות: 6:00-2:00 מדי יום

    חור הארנב

    בואו ליהנות מחיי הלילה של בנגקוק בבר קוקטיילים זה, המתהדר באווירה פנטסטית, עיצוב וינטג' מדהים בכמה מפלסים – ואפילו כניסה כמעט נסתרת (חפשו את הכניסה הלא מסומנת בין Soi 5 ל-Soi 7). עם ארונות פתוחים המציגים את אוסף המשקאות העצום שלהם, הבר מזמין את האורחים להתיישב בכיסא קטיפה ולהזמין קוקטייל. המבקרים יכולים ליהנות מתקליטנים חיים בימי שישי ושבת וכדאי לשקול להזמין מקום מראש.

    כתובת: 125 Sukhumvit 55 (תונגלור), קלונגטונואה, וואטנה

    שעות פעילות: 19:00-02:00 מדי יום

    פיות הברזל

    בר גותי עם מוטיב ויקטוריאני בבנגקוק הוא בחירה מצוינת עבור מבקרים המחפשים חווית בר מרגשת ושונה. עם חללי הפנים המעוצבים בעושר, פיות הברזל מזמינות את האורחים להתמקם, להירגע וליהנות מאוכל ומשקאות במיקום פופולרי זה. פיות הברזל ידועות בהמבורגרים הענקיים שלהן ובטריזי תפוחי האדמה, כך שהאורחים צריכים להגיע לכאן רעבים.

    כתובת: 404, 402, 55 Sukhumvit Road, קלונג טאן נוא'אה, וואטאנה

    שעות פעילות: 6:00-2:00 מדי יום

    m s meeuwesen QYWYnzvPTAQ unsplash

    המועדונים הטובים ביותר בבנגקוק

    מטיילים שאוהבים מוזיקה וריקודים ייהנו מבילוי לילי באחד המועדונים המדהימים הרבים של בנגקוק. חובבי מוזיקת הדאנס האלקטרונית יתלהבו מאפשרויות המועדונים הרבות בבנגקוק וכך גם המבקרים המחפשים מקום נהדר לבלות בו, להירגע ולחגוג מכיוון שישנם מועדונים רבים שיתאימו למגוון טעמים בעיר. עם כל כך הרבה לוקיישנים נהדרים לבחירה, החלק הקשה ביותר הוא לבחור רק אחד ללילה, אבל רשימה זו של חמישה מהמועדונים הטובים ביותר בבנגקוק יכולה לעזור למבקרים להחליט אילו מיקומים מתאימים להם ביותר.

    תיאטרון סינג סינג

    תיאטרון סינג סינג הוא מיקום נהדר למטיילים המחפשים לבקר במועדון לילה שהוא קצת שונה מהשאר. תיאטרון סינג סינג (Sing Sing Theatre) מתאפיין בעיצוב סוריאליסטי עם מוטיב סיני, וכולל כמה מחיי הלילה החמים ביותר בבנגקוק. המבקרים בבנגקוק צריכים לבדוק את לוח האירועים של תיאטרון סינג סינג כדי לתפוס תקליטנים מובילים, רקדנים ואירועים מיוחדים.

    כתובת: סמטת סוקומוויט 45, קלונג טאן נוא'אה, וואטאנה

    שעות פעילות: 21:00-02:00, שלישי עד ראשון

    מאת מגי צ'ו

    עם סגנון speakeasy שלה, Maggie Choo's מגישה אוכל מרהיב, משקאות ייחודיים, ומציעה מופעים נהדרים לאורחיה. נשים יפות (ולפעמים גברים בלילות "SunGay") מתנדנדים מהתקרה במיקום ייחודי זה, ומבדרים את האורחים בזמן שהם נהנים מארוחותיהם ומשקאותיהם. מבקרים המחפשים חוויה בסגנון קברט בבנגקוק צריכים להזמין מקום ב-Maggie Choo's. בר אופנתי זה ממוקם בקומת המרתף של מלון נובוטל בנגקוק סילום רואד (Novotel Bangkok Silom Road), ומהווה ביקור קל לאורחי המלון.

    כתובת: נובוטל פניקס סילום, קומת מרתף, דרך סילום 320, סורייאוונג, בנגראק

    שעות: 07:30-02:00 מדי יום

    DND (נא לא להפריע)

    DND הוא מקום מטלטל לחוות בו את חיי הלילה של בנגקוק. ידוע באוכל הנהדר שלו ובפסקול הפנטסטי של EDM, אורחי DND יכולים ליהנות מהאווירה במועדון זה בבנגקוק. עם עיצוב רטרו ייחודי של מוטל ופרטי וינטג', DND הוא המקום המושלם לנשנש משהו לאכול, להירגע עם קוקטייל וליהנות מהמראות והצלילים של מועדון ייחודי זה. ב- DND , זה אופייני לאורחים לרכוש בקבוק אלכוהול לערב, במקום משקאות בודדים, והזמנת הבקבוק כוללת מיקסרים בחינם. נוהג זה יכול גם לעזור להבטיח שהאורחים יוכלו לקבל שולחן במועדון פופולרי זה.

    כתובת: 217/8 Ekkamai Road , קלונג טאן נואה, וואטאנה

    שעות פעילות: פתוח 20:00-02:00, שלישי עד ראשון

    קרן

    מועדון לילה בסגנון תעשייתי זה הינו מושלם עבור מטיילים המעוניינים לבלות את הלילה בריקודים. BEAM הוא המקום בו האורחים יכולים לרקוד לצלילי EDM תחת מופע אורות פנטסטי עד השעות המוקדמות של הבוקר. המבקרים צריכים להקפיד לבדוק את לוח האירועים של המועדון בעת סיור בעיר מכיוון שחלק מהלילות כוללים סגנונות שונים של מוזיקה או תקליטנים אורחים מיוחדים.

    כתובת : 72 Soi Sukhumvit 55 , קלונגטון נואה, וואטאנה

    שעות פעילות: 9:00-02:00, רביעי עד שבת

    הפגנה

    עם קירות מכוסים גרפיטי ומראה תעשייתי, DEMO בטוח יספק בילוי לילי בלתי נשכח. אבל רק בגלל שזה נראה קצת מחוספס לא אומר שזה כך, שכן ל- DEMO יש מוניטין כאחד ממועדוני הלילה הטרנדיים ביותר בעיר. ל-DEMO, שפופולרי בקרב צעירים ועשירים, יש שני חדרים, אחד שמנגן בעיקר היפ הופ והשני שמציע EDM כל הלילה. לחלופין, המבקרים יכולים לקחת הפסקה מהמוזיקה והריקודים על ידי ביקור באזור החיצוני.

    כתובת: Arena 10 , טונגלור סוי 10, סוקומוויט

    שעות פעילות: 21:00-14:00

    charles fair fJg9jWh0v8 unsplash

    מה ללבוש בזמן התנסות בחיי הלילה של בנגקוק

    לפני היציאה ליהנות מחיי הלילה של בנגקוק, המבקרים צריכים לתכנן ללבוש בגדים רשמיים למחצה עם נעליים יפות. בעוד שקודי הלבוש האישיים ישתנו בהתאם למיקום שהנוסעים יבחרו, עדיף להיות רשמיים מדי מאשר לא רשמיים מספיק. לבוש יומיומי הוא בסדר אם המבקרים בוחרים לבלות את הלילה בסיור בשווקי הלילה, אבל עדיף להתלבש אם הם מתכוונים לבקר במועדונים, בברים או באטרקציות ליליות אחרות. בנגקוק היא עיר מטרופולין עם הרבה יעדי חיי לילה ברמה עולמית, כך שהמבקרים צריכים להתלבש בהתאם, מכיוון שהם עשויים לגלות שהם מקבלים שירות טוב יותר במהלך הלילה שלהם בחוץ כשהם נראים לבושים היטב.