צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חנויות האאוטלט הטובות ביותר בבנגקוק

    קניות מותג אאוטלט דיסקאונט גדולות בבנגקוק

    בהחלט שווה לבדוק את אפשרויות קניות האאוטלט בבנגקוק אם אתם מחפשים מציאות על מוצרים ממותגים. דרום מזרח אסיה ידועה בייצור הבגדים במפעל שלה, מה שאומר שעיצובים יד שנייה וסוף הקו עוברים לעתים קרובות דרך העיר. כולם אוהבים הנחה ויש כאן שפע של הצעות.

    אמרין פלאזה הוא כמעט קניון שלם המוקדש למוצרי דיסקאונט ומותגים בינלאומיים מבית לוי כמו גם GRI. אם אתם מחפשים את הטוב ביותר של תאילנד, ראו את ג'ים תומפסון את Phassia Factory. כל חנויות האאוטלט הללו מציעות מוצרים מקוריים בשבריר מהמחיר הרגיל, כך שאם אתם מחפשים תמורה נהדרת בבנגקוק, אנו ממליצים לבדוק את חנויות הדיסקאונט למטה.

    1. חנות אופנה בבנגקוק

    טוב עבור:

    • קונים

    בנגקוק פאשן אאוטלט נראה מאוד כמו כל הקניונים האחרים בעיר, אבל המוצרים האיכותיים שהוא מציע יש הנחות כמעט בלתי נתפסות של עד 90%. האאוטלט הוא חלק מקבוצת סנטרל, אחת הקמעונאיות הגדולות בתאילנד, המונה למעלה מ-20 קניונים ובתי כלבו ברחבי המדינה. זהו חנות ההנחה הראשונה שלהם במרכז בנגקוק, וקל מאוד להגיע אליו.

    תחנת ה-BTS הקרובה ביותר, הממוקמת על דרך סילום (Silom Road), היא סוראצ'ק (Suracek), במרחק של כ-5 דקות הליכה ממרכז הקניות. עם למעלה מ-500 מותגים שונים כאן, בנגקוק פאשן אאוטלט היא תוספת נהדרת לעיר שכבר ידועה בקניות המצוינות שלה. זו בהחלט בחירה עליונה למקום מציאה.

    מקום: מיקום: 919 1 Silom Rd , באנג ראק, בנגקוק 10500, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 11:00-20:00

    טלפון: +66 (0)2 630 1000

    2. ג'ים תומפסון פקטורי אאוטלט

    טוב עבור:

    • קונים

    ג'ים תומפסון מפורסם בכך שהוא מחייה את תעשיית המשי עבור השוק הבינלאומי, אבל אם אי פעם ביקרתם בחנות הקטנה שליד ביתו והמוזיאון שלו בבנגקוק, ייתכן שהעלות של הסחורה שם דחיתה. למרבה המזל, חנות המפעל של ג'ים תומסון נמצאת בהישג יד, כך שתוכלו לקחת הביתה שפע של מוצרי משי יפהפיים במחירים נוחים יותר. ישנן 5 קומות במפעל, כאשר 3 מוקדשות לבדי משי וכותנה לפי מטר, ורצפה מוקדשת לריהוט ביתי כגון כריות, ראנרים לשולחן ווילונות.

    הקומה הפופולרית ביותר היא המקום בו נמצאים האביזרים, שם תוכלו לאסוף צעצועי משי לילדים, עניבות חכמות, בגדים ומסגרות לתמונות. ההגעה לשם קלה. אתה צריך לקחת את BTS לתחנת באנג צ'אק ואז לצאת מיציאה 5 במורד Sukhumvit Soi 93. מוצא מפעל ג'ים תומפסון נמצא כחמש דקות הליכה בצד שמאל של הרחוב.

    מקום: Soi Sukhumvit 93 , באנג צ'אק, פרה קאנונג, בנגקוק 10260, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-18:00

    טלפון: +66 (0)2 332 6530

    3. מפעל לוי'ס תאילנד אאוטלט

    טוב עבור:

    • קונים

    חנות מפעל תאילנד של לוי ממוקמת בבניין קודר למדי שנראה קצת יותר גרוע לבלאי מבחוץ והברכה בחנות לא טובה בהרבה. אבל אם אתם מחפשים ג'ינסים מוזלים במיוחד, אז יש כאן הרבה זמין, בדרך כלל עם הנחות של עד 60%. החנות הקטנה מלאה בסחורות ויש מגוון טוב של מידות וצבעים – החל מג'ינסים מכוסי אבן לבנות ועד ג'ינס שחור חכם עם רגל ישרה.

    אמנם ערימות של ג'ינסים הן מוקד המשיכה העיקרי כאן, אבל יש גם מבחר נאה של חולצות, חולצות ואפילו ז'קטים אם את רוצה לנסות את מראה הג'ינס הכפול. כדי להגיע לשם, השתמש ביציאה 3 מתחנת הרכבת העילית באנג צ'אק והלך לאורך סוקומוויט במשך 5 דקות עד שתבחין בשלט האדום של מפעל לוי.

    מיקום: 2533 Sukhumvit Road 101/1, באנג צ'אק, פרה קאנונג, בנגקוק 10260, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שישי בין השעות 10:00 עד 16:00 (סגור בימי שבת וראשון)

    טלפון: +66 (0)2 790 4407

    4. רחבת עאמר

    טוב עבור:

    • קונים

    אמרין פלאזה הוא קניון ליד תחנת הרכבת העילית צ'יט לום והוא לא ממש על שביל התיירות כאשר בוחנים את אזור סיאם. חבל שכן יש כאן כמה מציאות די מדהימות. בקומת הקרקע, בדרך כלל תמצאו מגה סייל. בעבר, מותגים שהציגו את המוצרים המוזלים שלהם כאן כוללים את Quicksilver, Guess ו- Adidas.

    אמרין פלאזה מארחת לעתים קרובות שבועות הנחה על כלי בית, בשמים, שעונים ומשקפי שמש. בנוסף למסילות ההנחה בקומת הקרקע, תוכלו למצוא גם מציאה בכמה מחנויות האאוטלט הסופיות שתמצאו ברחבי הקניון. למותג האופנה התאילנדי הבינוני Jaspal יש כאן חנות דיסקאונט, וכך גם לגיא לארוש וטנין. זה בעצם ארץ חלומות מוזלת וממוזגת.

    מיקום: 496-502 Phloenchit Rd , לומפיני, פתומוואן, בנגקוק 10330, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:00-21:00

    טלפון: +66 (0)2 650 4704