צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חנויות רהיטים ושווקים ייחודיים בבנגקוק

    איפה לאסוף קצת עיצוב הבית בבנגקוק

    את חנויות הרהיטים והשווקים של בנגקוק פוקדים מטיילים בזכות אומנותם המשובחת והעיצובים החדשניים שלהם. תאילנד – יחד עם אינדונזיה ובאלי – נטלה את ההובלה עם רהיטים בעבודת יד יפהפייה ופריטים דקורטיביים. יחד עם זאת, מגמות עיצוב מעדיפות יותר ויותר עיצוב ומוצרים אסייתיים, בשל יופיים, אומנותם ומכיוון שהם עשויים מחומרים טבעיים.

    המגוון הרחב של הרהיטים המסורתיים אינו המקום שבו הרכבת עוצרת, שכן יבול חדש של מותגי עיצוב מוצרים תאילנדיים סייע להניע את הצמיחה של תנועות עיצוב עכשוויות. גולת הכותרת היא השימוש החדשני והפיכתם של חומרים טבעיים כגון במבוק, קש, עץ פארה, עץ טיק, יקינתון עור ומים לפריטים עכשוויים נפלאים ופונקציונליים. אם אתם מתכננים לעצב מחדש את הבית שלכם, קראו את המדריך שלנו היכן לקנות עיצוב ייחודי בבנגקוק.

    1. עיצוב אגלי

    טוב עבור:

    • קונים

    חברת Egal Decor בבנגקוק מייצרת רהיטים בסגנון אוריינטלי, פסלי ברונזה וציורים דתיים. בהדרכת 4 עשורים של ניסיון של הבעלים כאספן עתיקות, המותג מתגאה ביכולתו לשחזר פריטים ורהיטים עתיקים כך שיתאימו למקור. הסגנון הוא מסורתי ועכשווי כאחד, בהשראת אמנות תאילנדית, סינית, בורמזית וקמבודית.

    מקום: מרכז קריסטל לעיצוב (CDC) בניין B, קומה 1, חדר 101-102, 1412 Pradit Manutham Rd. Klong Chan , באנג קאפי, בנגקוק 10240, תאילנד

    טלפון: +66 (0)2 102 2015

    2. שוק סוף השבוע צ'אטוצ'אק

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    שוק סוף השבוע צ'אטוצ'אק (Chatuchak Weekend Market) הגיע למעמד של אתר חובה לציידי מציאות בבנגקוק. שטחה של צ'אטוצ'אק, המשתרע על פני 35 דונם, הוא ביתם של יותר מ-8,000 דוכני שוק. בסוף שבוע טיפוסי, יותר מ -200,000 מבקרים מגיעים לכאן כדי לנפות את מרכולתם המוצעת. קונים מנוסים יסכימו שכמעט הכל מוצע כאן למכירה, אם כי לא הכל במחירי המציאה הטובים ביותר. אבל אם יש לכם סוף שבוע אחד בבנגקוק, צאו לטיול יום בשוק סוף השבוע צ'אטוצ'אק ולא תתאכזבו.

    מקום: Kamphaeng Phet 2 Rd , צ'אטוצ'אק, בנגקוק 10900, תאילנד

    פתוח: שישי בין השעות 18:00-00:00, שבת-ראשון בין השעות 9:00-18:00 (חלקים קטנים של השוק פתוחים בימי רביעי וחמישי בין השעות 6:00-18:00).

    3. נמל התעופה הבינלאומי קורקוט

    טוב עבור:

    • קונים

    Korakot הבינלאומי הוא אופציה נהדרת אם אתם מחפשים חתיכות הצהרה שמרגישים גדולים מהחיים והם באמת ייחודיים בצורה. האמן ומעצב המוצר, קוראקוט ארומדי, משחזר יצירות פיסוליות מרהיבות באמצעות במבוק וטכניקת הכנת עפיפונים פשוטה של 'עניבה וקשר'.

    מכיוון שהתהליך אורך זמן רב מאוד ודורש בעלי מלאכה מיומנים ביותר, זו כמעט ערובה לכך שלא תמצאו את אותה יצירה בשום מקום אחר בעולם.

    מיקום: 335 Mu 10 , בנלאם, פצ'אבורי 76110, תאילנד

    טלפון: +66 (0)89 698 7963

    4. סטודיו פפאיה

    טוב עבור:

    • קונים
    • מוזר

    Papaya Studio Bangkok הוא כמו שום חנות אחרת שאפילו לא ראיתם בעבר. זה כל כך מוזר שכמה מפריטי הווינטג 'הנהדרים והאמיתיים המוצגים אפילו לא למכירה! איזו חנות תעשה את זה?

    הוא תופס מחסן בפרברי בנגקוק. הכניסה קטנה ומזכירה סדנה מלאה בשאריות וכמה עובדים מפטפטים תוך כדי תיקון חלקים לא מזוהים. זהו אוסף עצום של עתיקות נדירות, מאלקטרוניקה ישנה ועד פסלי מארוול בגודל טבעי.

    מיקום: 55/2 Soi Lat Pharo, וואנג תונגלאנג, בנגקוק 10310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-19:00

    טלפון: +66 (0)2 539 8220

    5. יותאקה

    טוב עבור:

    • קונים

    סיפורם של רהיטי יקינתון המים מקורו ביוטה. עוד בשנת 1989, מעצבי המוצר שלה היו חלוצים בשימוש ביקינתון מים בתהליך הייצור כדי ליצור רהיטים שהעולם מעולם לא ראה לפני כן.

    כיום, רהיטי יקינתון מים נמצאים בכל מקום בשוק, והמותג התרחב לחומרים טבעיים אחרים שנמצאים במקום, כמו נייר אננס ויאן ליפאו (סוג של גפן שרך). היא מייצרת רהיטים גדולים כמו גם אביזרים לבית כגון פלייסמטים, סלי קש ומסגרות לתמונות – כולם מיוצאים לאולמות תצוגה מובילים ברחבי העולם.

    מקום: בניין פונג-אמורן, קומה 3, דרך ראמה 4 1028/5, תונגמהאמק, סאטורן בנגקוק 10120, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שישי בין השעות 09:00 ל-17:00 (סגור בימי שבת וראשון)

    טלפון: +66 (0)2 679 8631

    6. קראפקטור

    טוב עבור:

    • קונים

    המוצרים החדשניים של Crafactor משקפים את פילוסופיית העיצוב הבלתי מתפשרת של "מלאכת יד פוגשת טכנולוגיה". המותג הוא המוביל בתעשייה באמנות ובמדע של שילוב חומרים מסורתיים, כגון במבוק וקש, עם טכנולוגיה מודרנית לייצור רהיטים מדהימים שמרגישים אורגניים אך משרתים מטרות פונקציונליות.

    העיצוב של Crafactor עוסק כולו בצורות פשוטות, אך מלא בפרטים מתחשבים בעבודת יד. מוצריה האיכותיים מבוקשים מאוד על ידי אולמות תצוגה מובילים בתחום הרהיטים בתאילנד וברחבי העולם.

    מיקום: 1028/5 Pongamorn בניין קומה 4, Rama IV Rd, תונג וואט דון, סאטורן, בנגקוק 10120, תאילנד

    טלפון: +66 (0)2 679 9800

    7. אוסיסו

    טוב עבור:

    • קונים

    OSISU מייצרת את מוצריה מחומרים מושבים מתהליכי ייצור ו