צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מעצבי אופנה תאילנדים מרכזיים

    מעצבי אופנה תאילנדים והיכן למצוא אותם בבנגקוק

    האופנה התאילנדית הפכה לסנסציה עולמית. בשנים האחרונות, סלבריטאים ממישל אובמה ועד קייטי פרי הניפו את הדגל עבור המעצבים של בנגקוק. בעוד מעצבים מפורסמים כמו Thakoon Panichgul ו- Koi Suwannagate מטביעים את חותמם על השטיח האדום, ישנם שמות רבים נוספים ששווה לבדוק אם אתם מחפשים משהו מיוחד.

    למרות שסטייליסטים חכמים משגיחים על סצנת האופנה בבנגקוק, לא תמיד ניתן למצוא את המותגים האלה בבית, ובניגוד לנייטסברידג' או לשדרה החמישית, השקעה בשמלה משגעת או בזוג נעליים לא תשאיר אותך חשק. בסיאם פאראגון יש שורה של בוטיקים של מעצבים, ו-Gaysorn עוסקת ביוקרה יוקרתית. בסוקומוויט, שווה לבדוק את אמפוריום ליד BTS Phrom Pong, קניון הידוע גם באופנת מעצבים.

    1. חיבור

    טוב עבור:

    • קונים
    • מותרות

    דיסאיה התאמנה בלונדון וזה בא לידי ביטוי בעיצובים שלה. הקולקציה משלבת קישוטים תאילנדיים המלווים בשמץ של פרקטיות בריטית, וכוללת לא רק שמלות מסיבה נהדרות אלא גם פריטים המתאימים לעבודה (ולמזג אוויר קר), עם מיטב הבדים של אירופה והמורכבות של אומנות תאילנדית.

    בין היצירות המפורסמות ביותר שלה היא השמלה שלבשה איימי ויינהאוס על עטיפת אלבומה Back to Black , אך עיצוביה נלבשו גם על ידי ג'ניפר לופז, קלי אוסבורן ואגינס דיין.

    מקום: Centralworld, Rama I Rd , פתומוואן, בנגקוק 10330, תאילנד

    2. סרטסיס

    טוב עבור:

    • קונים
    • מותרות

    Sretsis is still going strong after more than a decade; These 3 sisters (Sretsis is 'sisters' backwards) work with silk, chiffon, satin and fabulous prints to create glamorous clothes that aren't just reserved for special occasions. 

    With 25 seamstresses at their headquarters in Bangkok, Sretsis has many handmade pieces, ensuring high quality. The brand has made its mark on the international scene with celebrities spotted in their designs, but their focus is still very much brotherhood and dressing the extended Sretsis family in style.

    Location:   Central Embassy, ​​2nd Floor, 1031 Ploenchit Road, Lumpini, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

    Phone:   +66 (0)2 160 5874

    3. פלינאו

    טוב עבור:

    • קונים
    • מותרות

    Flynow הוא אחד מסיפורי ההצלחה המוקדמים של תעשיית האופנה המקומית. יחד עם קאי, גרייהאונד וזניטוריאל, השיקה Flynow קולקציית בגדי נשים קטנה עוד בשנת 1983 לפני שהפכה לאחד ממותגי האופנה הראשונים בתאילנד שעשו את שמם בזירה הבינלאומית.

    הסגנון האוונגרדי של Flynow פונה למי שבוחר במראה חכם ומתוחכם. תוכלו למצוא הכל, החל משמלות מודרניות קלאסיות ועד אביזרים כגון תיקי עור, חגורות ונעליים. מותג הצאצאים Flynow של Chamnan פונה לקהל הלקוחות הצעיר והממומן יותר.

    מקום: Siam Paragon, 991 Rama I Rd , פתומוואן, בנגקוק 10330, תאילנד

    4. גרייהאונד

    טוב עבור:

    • קונים
    • מותרות

    החל מרעיון פשוט של אספקת בגדי קז'ואל לגברים צווארון לבן, גרייהאונד הפכה למוסד אופנה עם יותר מ -15 חנויות עצמאיות בתאילנד, אסיה ואירופה, כמו גם מספר בתי קפה מסוגננים בבנגקוק.

    המותג, שהושק עוד בשנת 1980, מתאר את עצמו כשיקי ועכשווי. בצדק, הוא נחשב לאחד המותגים המכובדים יותר עם אופי מובחן. הסגנון שלו הוא פרשנות מחודשת של תאילנדית באמצעות פלטת צבעים עדינה, גזרות דינמיות ושילובי בדים חדשניים. בשנת 2002, גרייהאונד השיקה את מותג האחות שלה, Playhound by Greyhound, המציע בגדי רחוב מזדמנים לימים שאינם ימי עבודה.

    מקום: Siam Paragon, 991 Rama I Rd , פתומוואן, בנגקוק 10330, תאילנד

    5. מתי

    טוב עבור:

    • קונים
    • מותרות

    קאי הוא בוטיק האופנה של המעצב סומצ'אי קאוטונג בבנגקוק. בין אם את הכלה לעתיד או אורחת, בית הקוטור הזה הוא המקום להיות בו. עיצוב לא רק עבור הכוכבים אלא גם עבור משפחת המלוכה התאילנדית, המותג הזה הוא כולו יוקרה ולגרום לילדה להרגיש מיוחדת – שמלות אלה בטוח להרשים, עם דוגמאות מורכבות, חרוזים וקישוטים אחרים המשולבים בעיצוב.

    While some of his more intricate designs may be out of many people's price range, check out his ready-to-wear collection (Kai Corner) and his latest venture, the K and I brand that offers a more contemporary interpretation of his look.

    Location:   Bangkok Cable Building 1, 187/1 Ratchadamri Rd, Lumphini, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

    Phone:   +66 (0)2 251 072 89

    6. Klost

    good for:

    • Are buying
    • מותרות

    בהשראת עיצוב הבובות בילדות, משלבת בעיצובים אגדות ופלא ילדותי. חובב נוסף של פריטים בעבודת יד, חלק גדול מהתפירה, התחרה והסרט מתווספים על ידי תופרות תאילנדיות.

    הקולקציה נעה בין פריטי תה מנחה לשמלות וחצאיות בהשראת שנות ה-70 בגווני אדום וצהוב בוהקים עם דוגמאות נועזות. קלוסט הטביע חותם כה גדול על הסצנה בבנגקוק שהם אפילו עיצבו קלנועית לפאשניסטות כדי להתמודד עם התנועה בסטייל. הסניפים שלהם זמינים בסיאם פרגון, סנטרל וורלד, סנטרל צ'ידלום וסנטרל לאדפראו.

    מקום: Siam Center, קומה 1, Rama 1 Rd , פתומוואן, בנגקוק 10330

    טלפון: +66 (0)2 658 1729

    7. טוראט סנדה

    טוב עבור:

    • קונים
    • מותרות

    סנדה משתמשת בדוגמאות מכלי חרס ישנים, טפטים וינטג'יים ואפילו וילונות של סבתא שלך והופכת אותם לתלבושות מדהימות. צריך מישהו עם עין מצוינת כדי לראות את הקסם שביומיום ולהפוך אותו לאופנה.

    חאניטה פרצ'וויטאיקול, מייסדת המותג מאמינה כי "אופנה היא ביטוי של סגנון חיים", וחזון זה בא לידי ביטוי בקולקציות שלה. בעונות האחרונות היא שואבת השראה מהעולם החיצון עם כותנות לילה חלומיות, חצאיות מחוספסות ובולרוס בסצנת החוף.

    מקום: Gaysorn Plaza, 999 Ploenchit Road, לומפיני, פתומוואן, בנגקוק, 10330, תאילנד

    טלפון: +66 (0)2 656 1149

    8. סניטריים

    טוב עבור:

    • קונים
    • מותרות

    "צפו לבלתי צפוי" יכול להיות המוטו של Zenitorial, מותג אופנה איקוני מבנגקוק. Zenitorial, המשלבת חיתוכים דינמיים, קווים חדים והדפסים צבעוניים מלאי חיים, היא הכל חוץ ממשעממת. המותג הוא התגלמות האינדיבידואליות, ופונה במיוחד לאלה הנועזים מספיק כדי ללבוש 'אני שונה' על שרווליהם.

    עם זאת, זנטוריאל הוא לא רק זוהר וגלאם; זה יכול להיות גם מינימליסטי ומגניב, עם פלטות צבעים בעיקר לבנות, שחורות ואפורות כדי לקבוע את הטרנד לבגדי גברים קלאסיים.

    מקום: Gaysorn Plaza , לומפיני, פתומוואן, בנגקוק 10330, תאילנד

    טלפון: +66 (0)2 656 1064