צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מקומות לקנות עבודות יד תאילנדיות בבנגקוק

    מצא מזכרות ייחודיות במחירים מעולים

    עם כישורים שהועברו מדור לדור, עבודות יד תאילנדיות שיקפו זה מכבר את היצירתיות והתחכום של האומה. הפרטים המורכבים והשיטות הקפדניות שבהן נעשה שימוש הם מפגן של תחכום ואילו העיצובים המשוכללים הם הוכחה להתמדה. יתר על כן, שפע החומרים הטבעיים כמו נצרים, עלי דקל, ראטן וקוקוס מאפשרים לתאילנדים לייצר עבודות יד יפות וזולות.

    למרות שפחות סביר שתמצאו כפר מלאכה מלא בבנגקוק בימים אלה, שכן עשרות שנים של עיור מהיר גבו את מחירן ממרחבי המגורים המסורתיים של העיר, בנגקוק נותרה מרכז הסחר במלאכות. מדוכנים בצד הרחוב ועד קניונים יוקרתיים, תוכלו למצוא שפע של מקומות נהדרים לקנות בהם אמנות תאילנדית בבנגקוק.

    1. באן בהאט (כפר כדורי האלם של הנזיר)

    80e0e3a0 e642 4d11 8173 51de66721026
    תמונה מאת מארק פישר (CC BY-SA 2.0) שונה

    טוב עבור:

    • קונים
    • תמונה
    • היסטוריה

    באן בהאט (Ban Bhat) הוא כפר האומנים האחרון בבנגקוק שעדיין מייצר – ביד – את קערת הפליז שנזירים בודהיסטים נושאים לעתים קרובות במהלך נדבת הבוקר. קהילת באן עטלף מייצרת את הקערות האלה מאז סוף המאה ה-18. כיום, רק קומץ משקי בית עדיין מתפרנסים ממכירת האמנות שלהם.

    מיקום: 55 Paribat Rd , באן באט, פום פראפ סאטרו פאי, בנגקוק 10100, תאילנד

    2. מפעל הבובות והמוזיאון של בנגקוק

    dicson 6cR3KqakgrM unsplash

    טוב עבור:

    • קונים
    • תמונה
    • היסטוריה

    מפעל הבובות והמוזיאון בבנגקוק מכיל אוסף מעניין של בובות תאילנדיות וזרות המיוצרות על ידי המפעל המקומי, מה שהופך אותו למהנה עבור חובבי התרבות התאילנדית וילדים כאחד. פריטים מודרניים ועתיקים כאחד מוצגים, ותוכלו לראות בעצמכם את הנוהג העתיק של ייצור בובות שעבר עשרות שנים. יש גם חנות בה תוכלו לרכוש את הבובה האהובה עליכם.

    Location:   85 Soi Ratchataphan, Ratchataphan Road, Pratunam, Bangkok 10400, Thailand

    Open:   Tuesday-Saturday from 8:00 a.m. to 5:00 p.m. (closed on Sundays and Mondays)

    Phone:   +66 (0)96 789 1455

    3. Chatuchak market

    JJ market

    טוב עבור:

    • חיי לילה
    • קונים
    • אוכל
    • תקציב

    שוק סוף השבוע צ'אטוצ'אק הוא ביקור חובה לציידי מציאות בבנגקוק. גודלו העצום וקולקציות הסחורה המגוונות שלו יביאו כל קונה מנוסה על ברכיו. שטחה של צ'אטוצ'אק, ששטחו 14 דונם, הוא ביתם של יותר מ-8,000 דוכני שוק.

    בסוף שבוע טיפוסי, יותר מ -200,000 מבקרים מגיעים לכאן כדי לנפות את מרכולתם המוצעת. קונים מנוסים יסכימו שכמעט הכל מוצע כאן למכירה, אם כי לא הכל במחירי המציאה הטובים ביותר. אבל אם יש לכם סוף שבוע בבנגקוק, שקלו לצאת לטיול יום בשוק סוף השבוע של צ'אטוצ'אק ולא תתאכזבו.

    מקום: Kamphaeng Phet 2 Rd , צ'אטוצ'אק, בנגקוק 10900, תאילנד

    4. קו קרט קדרות

    Koh Kret Pottery

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    קו קרט (Koh Kert), אי מעשה ידי אדם מצפון לבנגקוק, הוא ביתם של בני מון האתניים, הידועים בכישורי הקדרות יוצאי הדופן שלהם. אבל בניגוד לכלי הסלדון או לכלי החרס של צפון תאילנד, לכלי החרס של קו קרט יש צורות פשוטות ומשיכה אדמתית למדי, שמתאימה מאוד כפריט דקורטיבי בגינה.

    בקו קרט תוכלו לצפות באומנים בעבודה או לנסות להכין כלי חרס בעצמכם באחד מהאולפנים הרבים ברחבי האי. עם זאת, הדרך הטובה ביותר לחקור את קו קראט היא על ידי הצטרפות לסיור אופניים. תמצאו את עצמכם בעולם אחר, ויהיה קשה לדמיין שבנגקוק נמצאת רק 20 דקות נסיעה בסירה.

    מקום: נונטאבורי, צפונית לבנגקוק

    5. מ.ב.ק.

    MBK
    צילום: Wpcpey – CC BY-SA 4.0

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    MBK רב הקומות הוא אחד הקניונים האגדיים ביותר בבנגקוק. יש 8 קומות עמוסות ב -2,000 חנויות שמוכרות הכל, החל מבגדים, אביזרי אופנה, תיקים, מוצרי עור ומזוודות ועד רהיטים, טלפונים ניידים, מכשירי חשמל, מצלמות, כלי כתיבה ותקליטורי DVD.

    MBK היא כוורת של פעילות, במיוחד בסופי שבוע, כאשר מחצית מבנגקוק מתכנסת כדי לקנות מציאות. זה לא מפואר או מסוגנן כמו סיאם דיסקברי השכנים, סיאם סנטר וסיאם פאראגון הנוצץ, אבל הוא מציע מגוון מדהים של מוצרים הפרוסים על פני 89,000 מטרים רבועים.

    מיקום: 444 Phayathai Rd, וואנג מאי, פתומוואן, בנגקוק 10330, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-22:00

    טלפון: +66 (0)2 620 9000

    6. כפר סילום

    טוב עבור:

    • קונים

    סילום וילג' (Silom Village) לוכד את רוחה של בנגקוק העתיקה באמצעות קומפלקס של 17 בתים עתיקים שהשתמרו היטב מהתקופה המפוארת של המלך ראמה החמישי. המתחם ממוקם בין צמחייה טרופית עבותה, וכולל מלון (Silom Village Inn) ומרכז קניות המוכר עתיקות משובחות, עבודות יד, מוצרים בגימור לכה, תכשיטים, משי תאילנדי ורהיטים. מלבד מתחם הקניות, תוכלו ליהנות ממאכלים תאילנדיים אותנטיים ובינלאומיים במסעדת Silom Village, המארחת גם מופע ריקוד תאילנדי קלאסי.

    מיקום: 286 Silom Road, באנג ראק, בנגקוק, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:30-23:30

    טלפון: +66 (0)2 234 4448

    7. דוי טונג שופ

    טוב עבור:

    • קונים

    דוי טונג הוא מותג מקומי ותיק שידוע יותר בזכות הקפה שלו מאשר הקו המרתק שלו של עבודות יד, למרות שהן למעשה אבן הפינה של המותג. גולות הכותרת כוללות אביזרים לבית, שטיחים ארוגים ביד, קרמיקה, כלי כתיבה או בגדים. ברוב הקניונים הגדולים, כמו סיאם פאראגון (Siam Paragon), בנגקוק אמפוריום (Bangkok Emporium) וסיאם דיסקברי סנטר (Siam Discovery Center), יש גם כמה חנויות עצמאיות ברחבי העיר.