צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שווקים גדולים בבנגקוק

    היכן למצוא שווקים תאילנדיים בבנגקוק

    השווקים של בנגקוק מציעים חוויות קנייה מרתקות לציידי מציאות, עם סמטה אחר סמטה של חנויות שמוכרות דברים כמו אביזרי אופנה חד פעמיים, פרחים טריים ותוצרת חקלאית. שווקים אלה גם מאפשרים לכם לטעום את סוג האוכל שלא תמצאו ברוב המסעדות בעיר.

    בניגוד לקניונים, המחירים בשווקים התאילנדיים אינם קבועים, כך שתמיד תוכלו להתמקח על המחיר הטוב ביותר שתרצו לשלם. רק זכרו לעשות זאת בנימוס ועם חוש הומור. הנה המדריך שלנו לכמה שווקים נהדרים בבנגקוק.

    הצג עוד

    1. שוק פי פי קלונג סואן רוי

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב
    • היסטוריה

    השוק בן 100 השנים של קלונג סואן הוא יותר מסתם תצוגת אוכל טרי, בזאר ענק או שוק תיירות צף – זהו מוזיאון חי. דרך נהדרת ליהנות מהשוק היא הדרך שבה תאילנדים עושים זאת – על ידי נשנוש של אפשרויות האוכל הרבות שנמכרות לאורך הדרך. חלקם אולי נראים מוכרים, אבל תמיד הרבה יותר כיף לנסות את אלה שנראים יוצאי דופן עד שהגיע הזמן לארוחת צהריים אמיתית. ממוקם מחוץ לבנגקוק, כ -20 ק"מ מעבר לנמל התעופה סוברנבומי, שוק ישן גדול זה ממוקם בצד אחד של Prawet Burirom klong (תעלה).

    מקום: Theppharat-Lat Krabang Rd , באן פו, צ'צ'ונגסאו 24140, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 07:00-17:00

    2. אור שוק טור קור

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    או שוק Tor Kor הוא מקום נחמד לטייל בו, בין אם אתם רק גולשים, מצלמים או למעשה קונים במכולת. פרי טרי וגדול מכל הסוגים והזנים הוא מה שהוא הכי ידוע בו, אבל תמצאו בו גם מגוון רחב של ירקות, פירות ים, בשרים חתוכים מראש ופרחים. יש גם ממתקים תאילנדיים בשפע, מהסוג המסורתי ועד לזנים מודרניים. אלה כוללים קאנום קרוק (kanum krok – לביבות קוקוס בגריל), אורז דביק מתוק, קינוחי סוכר דקלים מאודים וקאנום בואנג (kanum buang – קרפ קוקוס).

    מיקום: 101, Phahonyothin Road, צ'אטוצ'אק, בנגקוק 10900, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 06:00-20:00

    3. שוק סמפנג ליין

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    שוק סאמפאנג ליין (Sampang Lane Market) מסכם פחות או יותר את כל חוויית הקניות של צ'יינה טאון בנגקוק, ובמידה מסוימת גם את העיר העתיקה שמסביב. שוק היום הזה עמוס מאוד, והסמטאות הצרות הופכות לעתים קרובות לכאוטיות עם שורות של דוכנים הרוכלים במגוון רחב של סחורות. הזרימה הבלתי פוסקת של תנועה רגלית, עגלות עם גלגלים, הווספה השחוקה והמשאית המזדמנת העולה על גדותיה בתוצרת טרייה, כל אלה מוסיפים ל"טירוף" המהנה בחלק זה של בנגקוק. קרא/י עוד

    מקום: Soi Wanit 1 , יאוואראט, סמפאנתאוונג, בנגקוק 10100, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 08:00-18:00 (השעות משתנות)

    שוק טה טיאן הרביעי

    טוב עבור:

    • קונים
    • תקציב

    שוק טה טיאן הוא שוק טרי בצד הנהר של בנגקוק, ממש מול הקירות הלבנים של וואט פו. השוק מתגעגע לעתים קרובות על ידי מטיילים שלעתים קרובות לוקחים הפסקה באחד מבתי הקפה הקטנים והמקסימים מתחת לקשתות החזיתות הסיניות-פורטוגזיות. תוכלו למצוא את הכניסה הקטנה שלו ממש באמצע בניין זה בסגנון מורשת בצורת U. הליכה בשוק טה טיאן דמוי המבוך היא חוויה מהנה ומבלבלת כאחד.

    מקום: Maha Rat Rd , פרה נאקון, בנגקוק 10200, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 11:00-18:30

    5. המעגל ראטצ'פרוק

    טוב עבור:

    • קונים
    • אוכל

    Circle Ratchapruk הוא 'שוק מוטיבים' מודרני עם צבעים בהירים, עיצוב בהשראה אירופאית ומגוון חנויות המוכרות מוצרים בעיצוב מקומי. שטח השוק, המשתרע על פני כ-7,000 מ"ר, כולל כ-100 חנויות ודוכנים. הוא פופולרי במיוחד בקרב משפחות צעירות עם מיצבים על פי נושא, יצירות אמנות ואירועים קבועים, פעילויות וחנויות חינוכיות לילדים.

    בניגוד לשווקים המסורתיים בבנגקוק, ב-The Circle Ratchapruk יש מספר מסעדות רשת, כולל MK ומקדונלדס, כמו גם מזנונים וגריל יפניים.

    מיקום: 39 Ratchaphruek Rd , טאלינג צ'אן, בנגקוק 10170, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד חמישי בין השעות 11:00-22:00, בימים שישי-ראשון בין השעות 10:00-22:00.

    טלפון: +66 2 865 6850